網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月29日 星期五

陳煒Big爆婚紗 朱晨麗露背輸凸 __,朱晨麗,陳煒,

陳煒身穿低胸婚紗,將事業線推向高峰!
陳煒Big爆婚紗朱晨麗露背輸凸與郭子豪合作《法證先鋒IV》的一班主要演員陳煒、黃心穎、朱晨麗、李施嬅、黃浩然、譚俊彥、鄭俊弘與鄭希怡等,前晚拍攝結局婚 ...


陳煒Big爆婚紗 朱晨麗露背輸凸

與郭子豪合作《法證先鋒IV》的一班主要演員陳煒、黃心穎、朱晨麗、李施嬅、黃浩然、譚俊彥、鄭俊弘與鄭希怡等,前晚拍攝結局婚紗戲,露口風指大團圓夠開心。陳煒的婚紗Look將事業線推上高「峰」,「陪嫁」的心穎同樣「晒線」,朱朱則露背搶Fo。

陳煒笑言監製梅小青可能知道她們恨嫁,特登安排這場戲一嘗着婚紗滋味。朱朱笑言將來揀婚紗都要問另一半及父母意見,陳煒即笑問:「咁揀老公都要問准父母?」她笑說:「梗係要(帶過緋聞男友何廣沛見父母?)公開場合見過,都讚佢乖仔嘅。」反提議對方揀番個小鮮肉,陳煒卻坦言最多接受年紀相距五年。至於心穎表示沒有因而有結婚衝動,曾着過多次婚紗行騷:「可能到我真正着婚紗,會揀啲好簡約款。」又指計劃煞科後去旅行,男友馬國明開緊新劇,兩人已一星期冇見面。



朱晨麗露背上陣,吸睛度稍為遜色。
  • 朱晨麗露背上陣,吸睛度稍為遜色。
黃心穎着婚紗唔肯嫁,馬國明繼續等喇!

  • 黃心穎着婚紗唔肯嫁,馬國明繼續等喇!
李施嬅露少少,搞到海俊傑唔敢亂望。

  • 李施嬅露少少,搞到海俊傑唔敢亂望。
黃心穎見黃浩然同鄭希怡喺埋一齊會咁嬲嘅?莫非率先劇透?

  • 黃心穎見黃浩然同鄭希怡喺埋一齊會咁嬲嘅?莫非率先劇透?



鍾意就快D Share啦!