網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月29日 星期五

《福爾摩師奶》:誰是開膛手?「有力嫂」爆料畀貼士 __,《福爾摩師奶》,

無綫劇集《福爾摩師奶》自開播以來口碑不錯,今晚將會播出大結局,唔少人都好想知道究竟邊個係開膛手,而喺入面飾演「有力嫂」嘅黃穎君(Burmie)表示好開 ...


無綫劇集《福爾摩師奶》自開播以來口碑不錯,今晚將會播出大結局,唔少人都好想知道究竟邊個係開膛手,而喺入面飾演「有力嫂」嘅黃穎君(Burmie)表示好開心可以參演呢套劇,仲嘗試人生首次吊威吔,笑言比想像中容易接受。

講到全城都好想知道開膛手身份,Burmie笑言被親朋好友「逼供」,連對住阿媽都封口唔講:「主演嘅演員都封口唔講,所以我冇理由咁衰女,連阿媽問我都冇講,叫佢哋睇到尾,但我畀咗個貼士佢哋,其實開膛手並唔係得一個。」

另外,Burmie指成班演員感情好好,似足大家庭:「因為都開咗工幾個月,大家差唔多日日見,無論宣傳同慶功,所有嘅活動大家都盡量抽時間出席,有一個大家庭嘅感覺,我都好嚮往呢啲演員生活。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!