網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月26日 星期二

汪詩詩:遭老外不公平對待 汪詩詩全家拉隊走 __,汪詩詩,

甄子丹以聯合主席的身份與太太汪詩詩及女兒出席大型慈善晚宴,不過卻發生不愉快事件,事後詩詩在社交網站IG發文表示竟然在港經歷電影《綠簿旅友》中的不公平對 ...


甄子丹以聯合主席的身份與太太汪詩詩及女兒出席大型慈善晚宴,不過卻發生不愉快事件,事後詩詩在社交網站IG發文表示竟然在港經歷電影《綠簿旅友》中的不公平對待,並以「#中國人不是東亞病夫」作hashtag。

詩詩接受電話訪問時仍然氣難平,她直言在晚宴上被外國主辦單位的團隊歧視:「其實之前溝通已經有好多問題,我覺得如果我係外國人,佢哋唔會咁對我。跟住到尋晚我哋入去ballroom已經被質問:『個晚宴未開始,點解你哋會入咗嚟?』但現場好混亂,佢哋又冇人安排同指引我哋。之後有人向我介紹主辦單位嘅大老闆,佢個眼神同態度好差,令我感覺侮辱同不被尊重,佢哋對外國人同韓星完全唔同,態度好好,我覺得根本係歧視中國人,我唔可以接受,所以個晚宴未開始,我哋全家就走咗。咁耐以嚟,我哋從來唔會咁做,但我覺得我係中國人就唔應該坐低,而且我要面對仔女,唔想畀佢哋覺得我哋要接受呢種不公平對待,我坐低就對唔住我嘅仔女。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!