網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月28日 星期四

【戴帽遮光頭】第二次化療前狂甩頭髮 金燕玲痛入骨:生不如死 __,金燕玲,

(facebook圖片)
金燕玲本月初到「蜜友」蘇施黃主持的電台節目訪問,自揭年初發現患子宮癌,並已經開始接受化療。(新聞連結:http://bit.ly/2CHlLid)今日 ...


金燕玲本月初到「蜜友」蘇施黃主持的電台節目訪問,自揭年初發現患子宮癌,並已經開始接受化療。(新聞連結: http://bit.ly/2CHlLid )今日金燕玲再上蘇施黃節目,再度分享抗癌經歷。



金燕玲戴上漁夫帽、白口罩及白色外套透露近況:「我好好!」蘇施黃指金燕玲現已光頭,金燕玲在訪問中表示:「當日上嚟我用咗好強嘅噴髮膠gel住,之後洗頭沖涼缸都係頭髮,有三大堆。」她坦承被甩頭髮的情況嚇親,語帶哽咽表示感覺並不好受,金燕玲又指化療的痛是「由骨痛出嚟」,令她生不如死。



金燕玲月初受訪時,表示已經開始甩頭髮,當時仍然貪靚,希望有專門為接受化療的癌症病人的產品,例如頭巾或假髮等。



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

3月28日 10am-11pm《MINI GAME大挑戰》

玩小遊戲隨時送你去任何地方嘅來回機票

https://bit.ly/2WigzsG



(facebook圖片) 金燕玲今日再上蘇施黃節目分享抗癌經歷。(facebook圖片) 金燕玲今日再上蘇施黃節目分享抗癌經歷。(facebook圖片)
金燕玲脫髮情況嚴重,要戴上漁夫帽遮光頭。(facebook圖片)

金燕玲脫髮情況嚴重,要戴上漁夫帽遮光頭。(facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!