掃呢頁CODE去手機

2019年3月2日 星期六

囝囝幫手過濾異性 __,

張慧儀03年與未婚夫霍紹裘分手後,感到心灰意冷,更一度有輕生念頭。慧儀在06年於北京的孤兒院做義工,遇見因患先天心臟病而被棄養的張晃維(Hanson) ...


張慧儀03年與未婚夫霍紹裘分手後,感到心灰意冷,更一度有輕生念頭。慧儀在06年於北京的孤兒院做義工,遇見因患先天心臟病而被棄養的張晃維(Hanson),Hanson叫她一聲「媽」,深被感動的慧儀遂決定收養他。照顧Hanson的過程中,慧儀重新振作,至今她全副心機放在養子身上,擇偶首要條件也是要男方與Hanson相處得來。

現時單身的慧儀,不認為Hanson是她找尋伴侶的障礙:「一段長久關係,價值觀好重要,我覺得囝囝唔單只冇阻礙我拍拖、結婚,反而幫我過濾一啲唔啱嘅人。以前後生嗰陣點解睇錯人,因為我追求激情、浪漫,但熱情過後面對問題,就真正睇到對方人品。」但她也坦言照顧愛子十分勞累:「淨係做家務、買餸煮飯都夠忙,我冇時間做運動,護膚都越簡單越好。」

相關新聞:【性感女神】拍《真情》成功入屋




鍾意就快D Share啦!