掃呢頁CODE去手機

2019年3月26日 星期二

胡定欣:入行後最長休息期 胡定欣金像獎晒Body __,胡定欣,金像獎,

藝人胡定欣晚上參與節目錄影,獲大讚身材操弗更勝從前,她開心謂:「肌肉比例較《城寨英雄》時更強,呢排放假多咗時間操。(上咗癮?)係,自我滿足囉,隨時裝備 ...


藝人胡定欣晚上參與節目錄影,獲大讚身材操弗更勝從前,她開心謂:「肌肉比例較《城寨英雄》時更強,呢排放假多咗時間操。(上咗癮?)係,自我滿足囉,隨時裝備自己嘛。」

自言「掛住」拍劇的她表示:「1年冇拍過喇,但只係劇集延遲咗,本來話5月開,依家又話要去到7月。(關續約事?)唔係呀,約我仲有一段時間嘅。」她又表示這段時間是入行以來休息最長的一次:「好事嚟,可以整理吓心靈,同埋一啲想法,享受吓生活咁。」

談到準備金像獎戰衣,定欣表示還未有定案,但透露:「一定show body及線條,畀驚喜大家,因為參加過新party,要突出第一步。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!