掃呢頁CODE去手機

2019年3月26日 星期二

【飛東京影海報】黃偉文形容為又pretty又crazy 容祖兒8月紅館開20周年個唱 __,容祖兒,

【飛東京影海報】黃偉文形容為又pretty又crazy容祖兒8月紅館開20周年個唱19分鐘前0入行廿周年,容祖兒將於今年八月於紅館舉行《PRETTYC ...


  • 【飛東京影海報】黃偉文形容為又pretty又crazy 容祖兒8月紅館開20周年個唱
  • 19分鐘前0






入行廿周年,容祖兒將於今年八月於紅館舉行《PRETTY CRAZY 容祖兒演唱會》,早前佢特別飛東京影演唱會宣傳海報。祖兒謂演唱會名字PRETTY CRAZY 是好朋友黃偉文為她定的,「個名真係起得好好,因為呢廿年來無論係工作上、不同經歷上面,一路走來都真係PRETTY CRAZY嘅!PRETTY CRAZY呢兩個字,既可以代表到我哋對工作上面嘅CRAZY,又可以代表到我哋一直努力追求嘅優雅,簡簡單單兩個字形容左我呢廿年,Wyman真係勁。」今次演唱會海報,係搵番祖兒初入行二十歲第一次開紅館演唱會合作過嘅攝影師Leslie kee 紀嘉良合作,祖兒謂:「呢個合作,又係有齊PRETTY CRAZY元素!其實係去年東京睇明哥(黃耀明)演唱會,突然諗起Leslie,就即刻約咗佢出來半小時,一個下午茶咁就已經定咗喺今年一月影呢輯相。因為大家工作時間關係,我只係用咗一日飛去東京,24小時crazy完成呢次海報。影左好似有超過12個小時,一落機就去影相,影完就上機走。所有衫及形像設計,都係Leslie一手包辦,佢細緻到每套衫都要我換埋指甲襯色,真係未試過咁影法。但係完成作品,當然係very pretty啦,影咗好多套衫,多到返來香港,剩係揀相都揀左好耐,張張都咁好,唔知點揀。最後經過公司所有同事投票,最終好開心揀咗我最鐘意嗰一張用先。之後大家重可能睇到好多唔同款海報。」

今次是廿周年紀念演唱會,祖兒話諗番起當初廿歲第一次係紅館的感覺真係好crazy,當時佢係唔相信會有人來睇自己演唱會,「咁廿年後今次,係我第十個紅館演唱會啦,crazy就交比歌迷同觀眾啦,我就負責pretty話就話八月先係演唱會,但係我已經開始準備,keep好自己身體,準備最佳狀態,唱最好嘅歌,跳最正嘅舞比大家睇 ,我希望今次唔好咁瘦,因為累積多年經驗,我發覺做演唱會最緊要係體力同健康,太瘦就冇營養又唔夠抵抗力去戰鬥,所以keep fit 同調理身體係會同步進行,唔會比自己病。」另外祖兒又話,「我發覺香港人真係一年閒閒地睇十個八個演唱會,所以今次我團隊都會盡最大努力,去製作一個令大家一進場就覺得前所未有,同以往完全唔同嘅演唱會。目的係比大家睇到我呢廿年進步。究竟會點搞?就係祕密住先,等觀眾入場就會知道點pretty,點 crazy !」為了紀念廿周年,祖兒今次也特別邀請了五代十國設計了一個代表這廿年的logo,logo裡面以JYj及20字樣, 砌成了她最愛的鬱金香。


鍾意就快D Share啦!