掃呢頁CODE去手機

2019年3月18日 星期一

謝霆鋒:瘋傳同王菲分手暗撻楊冪 霆鋒爆Seed:黐線 __,楊冪,王菲,瘋傳,謝霆鋒,

藝人謝霆鋒與王菲自2014年復合後,雖然一直表現低調,但感情穩定,然而最近網上突然瘋傳兩人已分手,霆鋒更跟楊冪拍拖,並言之鑿鑿指霆鋒將於三月公開新戀情 ...


藝人謝霆鋒與王菲自2014年復合後,雖然一直表現低調,但感情穩定,然而最近網上突然瘋傳兩人已分手,霆鋒更跟楊冪拍拖,並言之鑿鑿指霆鋒將於三月公開新戀情。其實楊冪自去年底宣布離婚後,先後跟多位男藝人及名人傳緋聞,包括內地男星李易峰及內地富二代王思聰等,最近甚至連霆鋒亦被無端牽連在內。

霆鋒今日現身電視城,被追問此事,甚少講感情事的他亦為此特別闢謠!

謝霆鋒:鋒 記者:記

記:同王菲分手?係咪同楊冪拍拖?

鋒:(斬釘截鐵)黐線!我哋好好,你哋唔使相信!

記:同楊冪熟唔熟?

鋒:識,大家都係朋友,佢有支持過《鋒味》節目,但我哋好多年先見一次,對上一次係一齊頒獎,真係唔知點解會咁傳!

記:呢件事會影響同王菲嘅感情?

鋒:黐線!

記:會唔會因為咁而結婚?

鋒:唔會!(說罷便匆匆上車離去)

為甚麼霆鋒如此緊張?其實是他十分重視跟王菲這段得來不易的感情。之前楊冪曾大方公開視霆鋒為男神兼偶像,兩人曾合作拍攝電影,楊冪更上過由霆鋒主持的節目《鋒味》,為兩人於去年12月一齊為華表獎擔任頒獎嘉賓,之後楊冪就透過工作室宣布離婚,令兩人緋聞甚囂塵上,更因此在網上瘋傳,為保跟楊冪的清白之身,霆鋒才鮮有爆Seed澄清一切。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!