網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月6日 星期六

吳卓林:向吳綺莉示弱?Andi晒短髮自拍感嘆發文 __,吳卓林,吳綺莉,

Andi凌晨突然打咗一大段嘢,好似向想吳綺莉示弱咁喎!藝人吳綺莉(Elaine)個女吳卓林同太太Andi唔止是非纏身,財政狀況都堪憂,之前更被拍得出街 ...


Andi凌晨突然打咗一大段嘢,好似向想吳綺莉示弱咁喎!


藝人吳綺莉(Elaine)個女吳卓林同太太Andi唔止是非纏身,財政狀況都堪憂,之前更被拍得出街時一支煙兩份食,經濟情況可想而知,而卓林同吳綺莉嘅關係反反覆覆,外人真係睇唔透。呢日Andi突然喺凌晨甫相兼打咗一大段好感慨嘅説話,令人懷疑佢可能係向現實低頭、向吳綺莉示弱喎!

Andi換上新短髮Look,並發文:「We are all used to hearing, “Sometimes you have to do things you don’t want to do.” But if you were told, “Sometimes you have to do something when you feel bad but ‘doing’ is what will make you feel good” We actually can do everything imaginable if we don’t convince ourselves otherwise.(我們都習慣聽到,“有時候你必須做你不想做的事情。”但如果有人告訴你,“有時當你感覺不好時就必須做點甚麼,但這個‘做’的行動會讓你感覺良好”如果我們不相信自己,其實就可以做任何想像到的事情。)」唔知佢咁講法,係咪有意緩和同吳綺莉嘅「婆媳關係」呢?




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!