網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月3日 星期三

曹敏寶:老公操刀大肚寫真 佗B七個月曹敏寶揀順產 __,寫真,曹敏寶,

前港姐冠軍曹敏莉胞妹曹敏寶(Abo)上年4月下嫁任職科學家嘅林潤生(AlbertLam),婚後火速造人,Abo現已懷孕七個月,早前由老公操刀拍大肚寫真 ...


前港姐冠軍曹敏莉胞妹曹敏寶(Abo)上年4月下嫁任職科學家嘅林潤生(Albert Lam),婚後火速造人,Abo現已懷孕七個月,早前由老公操刀拍大肚寫真留倩影,Abo keep得十分好,相中見她雖然籮咁大個肚,但手腳依然纖瘦,表示懷孕期間一直有做瑜伽,不想太肥,影相都靚啲,她說:「因為係頭一胎,我好想留番一輯倩影畀自己,同埋一直以來我冇諗過自己會有小朋友,係因為遇到Albert我先想有小朋友,相信佢會係100分好爸爸,所以咁私密嘅相當然由佢操刀啦。」

Albert為了影到老婆靚靚,花了不少時間,Abo說:「本來我都有為佢準備咗衫一齊影,但最後佢影完我已經收晒太陽,今次冇佢份,唯有等到34周再影。」她又笑言不怕痛,會選擇自然生,已十分期待小生命到來。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!