網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月2日 星期二

《鐵探》:向影后偷師 蔡思貝預告三點式晒女人味 __,《鐵探》,蔡思貝,

蔡思貝出席劇集《鐵探》的首集飯局,對於該劇在內地播放平台的點擊率首10分鐘已衝破300萬,思貝感到開心及鼓舞:「一般劇集都係頭一星期後有少少noise ...


蔡思貝出席劇集《鐵探》的首集飯局,對於該劇在內地播放平台的點擊率首10分鐘已衝破300萬,思貝感到開心及鼓舞:「一般劇集都係頭一星期後有少少noise(迴響),先吸引到人睇,但我哋一開始就有呢個數字,係一枝強心針。我哋台前幕後都好期待播出,有呢個數字令我哋更有信心。內地平台播嘅時候,好多觀眾即時發表意見,好多都係正面,我出場時都有讚我幾靚,我個造型就幾集會特別啲,之後就會變得平傭,如果大家想睇我sharp醒啲嘅造型,就記得要睇頭幾集。」

而影后惠英紅是劇中主角之一,思貝坦言遺憾跟對方的對手戲很少:「但幸運嘅係可以同佢同劇,我會睇佢點樣運用對白,會喺側邊望到實,因為呢個機會唔係人人有。」問對收視期望?思貝稱沒有想過:「當然希望能過三十點。(如果過三十點會以三點式示人?)大家都睇過不過依家係女人味多咗。如果收視好,你哋有乜要求我都會做。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!