網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月2日 星期二

【驚訝五歲Jasper已經好黐家】同應采兒幸福竅門 陳小春:就算老婆錯都唔可以話佢錯|壹早娛樂 __,應采兒,陳小春,

【驚訝五歲Jasper已經好黐家】同應采兒幸福竅門陳小春:就算老婆錯都唔可以話佢錯陳小春兒子Jasper,曾在內地真人騷節目《爸爸去那兒》一句神回:「 ...




【驚訝五歲Jasper已經好黐家】同應采兒幸福竅門 陳小春: 就算老婆錯都唔可以話佢錯

陳小春兒子Jasper,曾在內地真人騷節目《爸爸去那兒》一句神回:「Can you stop angry?」,唔單止敲醒做老豆個心,仲因此成為金句。

依家仲做埋老豆陳小春四月澳門演唱會嘅主題「Stop Angry」,相信係小春作為回應個仔嘅親子互動。

「參加完節目之後父子關係有好大嘅變化,依家佢會挨住我。

我每次見到佢做啲小動作,都會覺得佢究竟係似我吖,定係喺邊度學番嚟?」提起個仔,陳小春臉上永遠一個表情,就係冧。

依家兩父子friend到一個地步,是有個屬於他們的父子秘密。

「老婆有時會製造啲機會俾我,等我同個仔兩個單獨去食飯,我就會私底下同個仔講,話媽咪叫我同你食飯,佢會話:『Yeah, ice lemon tea』,因為佢好鍾意飲檸檬茶,然後會叫佢唔好同媽咪講。其實佢都唔係點食飯,最主要都係想飲杯檸檬茶,之後會再去玩具反斗城,最主要都係呢兩樣嘢,即係利用我啦。」

Jasper在鏡頭前嘅率真紅遍中港,依家小春開演唱會,可能大家順理成章會諗,應該有part父子同台演出啩!而事實係…..

「唔好喇!好多人問我會唔會叫個仔上台?我心諗叫佢上台做咩?同大家say hello?上台就無謂喇,好好哋專心讀書就算其他嘢最好唔好接觸,自己身為過來人,喺呢個行業同咁嘅環境,都覺得好辛苦,所以只想佢乖乖哋讀書,好好學習。」

五歲嘅Jasper,自動波讀書,呢一點已經叫老豆小春好安慰。

「上個月學校頒咗個課外活動嘅閱讀銅獎俾佢,平時佢都好鍾意睇書,譬如有時兩公婆接佢返屋企,問佢今晚一齊出去食飯好唔好?佢會話唔去喇,你哋去啦。我聽到之後覺得唔錯呀,似我依家鍾意黐家。」佢嘅冧樣又再一次展現。

「人大咗,有個家庭的確開心好多,同埋個推動力會令你變得更加強大,以前無諗過會咁樣,原來自己有一個新家庭,係會有呢個魔力。結婚後,朝早起身同臨瞓都會叫聲老婆,發覺原來要咁樣做。而家有小朋友,同佢講句good morning,感覺又會唔同咗,唔可以用甜絲絲咁膚淺,但自己嘅感覺真係好深。」

面前呢個大男人,估唔到同另一半嘅相處竅門,就係老婆永遠是對的。

「已經結咗婚,就唔會諗住有離婚嘅一日,呢個係我嘅睇法,加上而家有埋小朋友,所以都順理成章,老婆唔會害我嘅,所以都樂意聽佢意見。最初結婚未有小朋友嘅時候,或多或少有啲嘈交,慢慢發覺多一句不如少一句。感覺到老婆勢色唔對嘅話,就唔好出聲,多一句不如少一句,都係好似剛才咁講,無論點樣都拗唔贏佢,就算係佢錯都唔可以話佢錯。」幸福指數咁爆燈,磨合遷就就係不變嘅秘笈。

採訪:Sukey Lo

攝錄:蕭敬漁

場地:Harlan’s(The ONE)

服裝:8 by Yoox

化妝:Yan Chiu@ndnco

髮型:Cliff Lam@Beijing Hair Culture


鍾意就快D Share啦!