網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月2日 星期二

蔡卓妍:唔嗌男友睇首映!蔡卓妍:太多人佢會驚 __,蔡卓妍,阿Sa,

藝人蔡卓妍(阿Sa)與台灣男星吳慷仁出席英皇電影《非分熟女》首映,首次拍港片的吳慷仁揚言對票房沒甚壓力,因有拍檔阿Sa助陣,更指今次拍戲獲益良多,雖然 ...


藝人蔡卓妍(阿Sa)與台灣男星吳慷仁出席英皇電影《非分熟女》首映,首次拍港片的吳慷仁揚言對票房沒甚壓力,因有拍檔阿Sa助陣,更指今次拍戲獲益良多,雖然香港與台灣拍戲節奏不一樣,但阿Sa是位令人安心的演員,令他感到每天也如開心地上課般。

對於吳慷仁讚賞,阿Sa也禮尚往來互笠高帽,指對方不僅只是來拿片酬、拎飯盒和當明星,而是一位很好的演員。問到被拍檔如此看重,是否更添壓力?阿Sa笑說:「不嬲冇乜畀自己壓力,曾經試過成日好大壓力,搞到好多嘢做唔到,但人大咗最好嘅地方係會去紓緩自己壓力,同諗方法去解決。(咁今晚有冇叫男友石恆聰嚟睇首映?)冇,咁多人,大家咁醒,實會見到佢。(拖手都影過)咁係唔小心啫,唔好彩,唔會突然公開場合囉,太多人佢會驚。(之後再包場一齊睇?)又唔使包場,唔知,或者會一齊睇」

而首映除了兩位主角外,老闆楊受成亦率領旗下藝人容祖兒、鍾欣潼、吳浩康、衛詩雅、洪卓立、許靖韻等撐場,而有份參演的郭奕芯和談善言亦性感上陣,場面熱鬧。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!