網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月2日 星期二

復出拍劇?林夏薇Sad爆:唔好提... __,林夏薇,

藝人林夏薇、陳柏宇、鄧小巧、吳國敬等在會展出席《博愛醫院百周年(己亥年)董事局就職晚宴》。林夏薇以黑色晚裝裙亮相,更顯得皮膚白雪雪,精神亦比以前好,她 ...


藝人林夏薇、陳柏宇、鄧小巧、吳國敬等在會展出席《博愛醫院百周年(己亥年)董事局就職晚宴》。林夏薇以黑色晚裝裙亮相,更顯得皮膚白雪雪,精神亦比以前好,她笑說:「可能唔使拍劇出外景啩,少咗幕前演出係多咗時間陪屋企人同打理飲食生意,會再開分店,亦會同其他品牌合作。」

問到林夏薇是否不再拍劇?她說:「唔好提,提起我就有戲癮,自己鍾意演戲,但係依家生活方式唔同,有機會先啦,都有電影、電視劇搵我,但依家想現在陪家人先。」講到是否努力「造人」?她笑說:「係啦,順其自然。」她又是一指老公很支持她工作,自己也不怕拍劇辛苦,只是拍劇就沒有私人時間,也要照顧屋企及打理生意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!