網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月2日 星期二

【拍新歌MV】帽都冇得戴 兜頭淋夠變態 側田:入晒耳仔成口都係 __,側田,

【拍新歌MV】帽都冇得戴兜頭淋夠變態側田:入晒耳仔成口都係22分鐘前即將於6月舉行第八次紅館個唱嘅側田,一早講過會為《MyBeautifulCurse ...


  • 【拍新歌MV】帽都冇得戴 兜頭淋夠變態 側田:入晒耳仔成口都係
  • 22分鐘前






即將於6月舉行第八次紅館個唱嘅側田,一早講過會為《My Beautiful Curse演唱會2019》度身整歌,講過就要算數,側田今日找數喇!新歌《完全變態》是側田自己作曲,將於明天(3/4)派台,MV亦會同日首播。

講到拍新歌《完全變態》的MV,側田找來合作過《不經不覺》MV的導演Welby Chung合作,見他簡單以白色底衫及運動褲造型,連帽都不可以戴,原來是要被淋到滿頭顏料,側田說:「淋上頭嘅係廣告彩,雖然比油漆易洗,但淋到成頭係,入晒耳仔,咁我唱住咁夾口型,結果成口都係,原來廣告彩食落口係苦苦哋,唔似香口膠,第一次食廣告彩。」

拍攝當日在影樓進行,沒有沖身的地方,在場工作人員及化妝師事前準備定毛巾及盛滿清水的水桶,讓側田完成後可以即刻沖洗,問他廣告彩有沒有令他皮膚敏感,他說:「初頭冇,只係覺得好凍,一堆堆嘢撻咗落個頭再流落身,拍完之後,先發覺頸起咗一粒粒紅點,化妝師話有少少敏感,不過,拍得好乜都冇所謂」MV花了4小時便完成拍攝,因為過程不多,而且不能重拍,只可一take過,不過側田笑言:「話就話一take過,淋嘅時候個位唔啱,啲槳流得唔好睇,都係一路補一路淋,愈淋愈興奮,搞到我真係好似變態咁。」

聽側田講,新歌《完全變態》是他的心聲,他說:「蝴蝶由卵孵化後,從幼蟲到成蟲要經過一個蛹期,喺蛹體內會進行劇烈嘅組織及器官嘅改造過程,之後先會成蟲破蛹而出變做蝴蝶。好似我咁,每次我喺台下做足所有嘅準備,就係為咗上台嗰下好似蝴蝶咁破蛹而出,唱好歌發熱發亮。」


鍾意就快D Share啦!