掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

安仔爆喊向Sammi道歉 馬媽媽對心穎印象:好普通 __,Sam,Sammi,安仔,許冠傑,許志安,郭晉安,鄭秀文,黃心穎,

馬國明母親昨受訪期間收到電話,其後指兒子叫他勿答記者太多問題。
馬國明母親昨受訪期間收到電話,其後指兒子叫他勿答記者太多問題。【本報訊】許志安與黃心穎各自背住另一半在車廂偷情,記者昨走訪馬國明居住的太古城時遇到其母 ...


【本報訊】許志安與黃心穎各自背住另一半在車廂偷情,記者昨走訪馬國明居住的太古城時遇到其母親,當馬媽媽被問到黃心穎背住馬國明偷食時,她說:「我唔知喎,乜嘢新聞呀?」談到馬及黃的感情關係,以及最近一次幾時見面,馬媽媽說:「好耐喇,係喺過年嗰段時間,之後冇再見佢(黃心穎)。」

相關新聞:私隱署:的士司機公開片段或違例



馬國明早年曾與許志安合照。互聯網 馬國明早年曾與許志安合照。互聯網

對黃心穎印象普通

問到馬國明是否在家中?馬媽媽說:「係呀,佢冇嘢喎,仲喺度睇緊波,晏啲仲話要開工。」會否擔心兒子?她說:「唔知喎,我又未證實到。」當記者指報道已出街,馬媽媽說:「許志安?即係Sammi個老公?我未睇喎,唔知真定假。」

問到兒子是否十分投入感情,馬媽媽說:「我真係唔係好理呢啲嘢,我見佢三、四次,都係話唔使開工,咪帶返嚟屋企食飯。」問到對心穎的印象?她說:「吓,好普通啫,即係唔會話鍾意佢,又或者好唔鍾意佢,個人都冇乜嘢。」其後記者將短片給馬媽媽看,看完後她說:「係咪拍戲嚟㗎?」其間馬國明曾致電媽咪,隱約聽到馬媽媽表示樓下有很多記者等他,收線後馬媽媽說:「阿仔話叫我唔好答你哋咁多嘢喎!」

■娛樂組記者




鍾意就快D Share啦!