掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

許志安黃心穎偷食:有份去安心飯局 劉浩龍:第一次見黃心穎 __,劉浩龍,安仔,許志安,黃心穎,

劉浩龍表示唔知邊個帶黃心穎出席飯局。藝人劉浩龍出席電影首映禮,提到無綫小花黃心穎偷食人夫許志安,有指事發於本月3日飯局後,而有份出席該飯局的劉浩龍表示 ...


劉浩龍表示唔知邊個帶黃心穎出席飯局。


藝人劉浩龍出席電影首映禮,提到無綫小花黃心穎偷食人夫許志安,有指事發於本月3日飯局後,而有份出席該飯局的劉浩龍表示:「當日朋友生日食飯。(有冇留意佢哋兩個?)食得好開心。(飲好多酒?)都唔係飲咗好多,唔係飲得好醉,係有飲酒。」

問到誰帶黃心穎加入圈子時,他未有正面回答:「當日有好多朋友,我同丁子高、方力申坐埋一齊,當晚好多朋友,所以唔太清楚,我第一次見黃心穎。(佢哋一齊走?)當日切完蛋糕我走先,第二日有嘢做。」再追問誰帶黃心穎出席飯局,他表示:「唔知。(事後有冇向同車男友人了解?)呢件事上面唔問咁多。(有冇搵鄭秀文同許志安?)做朋友唔應該騷擾佢,畀多啲空間佢哋。(擔心鄭秀文抑鬱發作?)相信除咗佢哋四位之外,做外人唔應該講咁多,我只能夠講咁多,多謝各位。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!