掃呢頁CODE去手機

2019年5月13日 星期一

【爆相爆片】謝安琪湊仔放學搭馬鐵 11歲張瞻尊重長輩有家教 __,爆相爆片,謝安琪,

(讀者圖片提供)
謝安琪雖然是樂壇天后級人馬,但跟普通人一樣,都會乘搭公共交通工具。日前便有讀者發現謝安琪與11歲大仔張瞻搭馬鐵,由於張瞻穿着校服,深信謝安琪是湊囝囝放 ...


謝安琪雖然是樂壇天后級人馬,但跟普通人一樣,都會乘搭公共交通工具。日前便有讀者發現謝安琪與11歲大仔張瞻搭馬鐵,由於張瞻穿着校服,深信謝安琪是湊囝囝放學。



《蘋果》讀者梁太透過「爆相爆片」報料,指日前上午11時20分左右,見到化了淡妝及束起頭髮的謝安琪與囝囝於馬鐵馬鞍山站上車,梁太指張瞻穿着校服,估計謝安琪是湊兒子放學,梁太說:「佢哋兩個搭扶手電梯上去搭車,謝安琪喺月台個路綫牌同個仔一邊講一邊手指指,可能教緊個仔點搭車。我聽到佢哋兩母子多數用英文交談,有個fans認到謝安琪,主動搵佢合照,佢都好nice咁同個fans自拍。」



梁太指謝安琪與囝囝上車後,雖然車上有不少空位,但謝安琪與囝囝都寧願站立沒有坐下來。其間見謝安琪用手機跟囝囝在車廂玩自拍,而好動的張瞻捉住車廂內扶手轉來轉去,並跟媽咪說:「我好似爹哋呀。」估計他在模仿愛玩健身的爹哋張繼聰。



梁太又說:「冇幾耐有位老伯伯上車,張瞻主動叫伯伯坐,不過嗰位伯伯話唔使。之後老伯伯話謝安琪同個仔好似樣,又問張瞻讀幾年班,張瞻就答話自己讀中一,張瞻睇落都好有禮貌好乖,好有家教。」梁太並指謝安琪與囝囝搭至大圍站後下車離開。





《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(讀者圖片提供) 謝安琪日前湊仔放學,並一起搭馬鐵。(讀者圖片提供) 謝安琪日前湊仔放學,並一起搭馬鐵。(讀者圖片提供)
謝安琪在月台手指指,似教兒子搭車。(讀者圖片提供)

謝安琪在月台手指指,似教兒子搭車。(讀者圖片提供)
謝安琪只化了淡妝。(讀者圖片提供)

謝安琪只化了淡妝。(讀者圖片提供)
兩母子不時用英文交談。(讀者圖片提供)

兩母子不時用英文交談。(讀者圖片提供)

鍾意就快D Share啦!