掃呢頁CODE去手機

2019年5月13日 星期一

何猷君:奚夢瑤孕味濃!何猷君求婚大成功 __,何猷君,

恭喜晒!賭王何鴻燊四房兒子何猷君向超模女友奚夢瑤求婚,佢仲清空三層商場兼出動99,999朵玫瑰,搞到勁誇張!而猷君都好醒目,一早收埋咗奚夢瑤電話,如果 ...


恭喜晒!


賭王何鴻燊四房兒子何猷君向超模女友奚夢瑤求婚,佢仲清空三層商場兼出動99,999朵玫瑰,搞到勁誇張!而猷君都好醒目,一早收埋咗奚夢瑤電話,如果唔係就被劇透晒!

現場氣氛好好,有一堆人喺度跳舞,好似開Party咁!約晚上八點幾,奚夢瑤蒙上雙眼,由好友陳學冬扶住出嚟。換上公主衫嘅奚夢瑤,見佢腰肢圓潤肚凸凸,仲要穿上平底鞋,步步為營,孕味甚濃!戴后冠嘅佢,十足十公主,猷君就拖住女友,非常sweet!何猷君今次求婚成功,真係恭喜晒!陳學冬微博微晒出猷君下跪求婚嘅相,喺心心嘅襯托吓,非常浪漫!

同奚夢瑤求婚時,何猷君換上白色西裝,依足傳統單膝下跪。猷君明顯心情激動同緊張,間中仲口震震,佢話今日求婚儀式係「unplanned」(非計劃之內),佢打開戒指盒,奚夢瑤見到戒指雙眼即時發光,猷君話:「還記得我在澳門問過你,『小明,你覺得咱倆有可能在一起嗎?』今天這個問題要變成:『小明,你覺得咱倆可以永遠在一起嗎?』奚夢瑤,Marry me?」勁感動嘅奚夢瑤,聽到猷君點頭答應,猷君即刻興奮大叫:「She said YES!」最後梗係攬攬加錫錫




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!