掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

延續19年前《十月初五的月光》 薛家燕孖張智霖拍奶粉廣告 __,張智霖,薛家燕,

延續19年前《十月初五的月光》薛家燕孖張智霖拍奶粉廣告26分鐘前八足咁多爪的薛家燕,日前與張智霖拍奶粉廣告,延續19年前《十月初五的月光》的母子情!拍 ...


  • 延續19年前《十月初五的月光》 薛家燕孖張智霖拍奶粉廣告
  • 26分鐘前






八足咁多爪的薛家燕, 日前與張智霖拍奶粉廣告,延續19年前《十月初五的月光》的母子情!

拍攝廣告當日,家燕姐患了感冒,不過未有因此影響拍攝進度,更獲Chilam大讚有活力有默契,拍廣告時不會多於兩個take,家燕姐話:「好開心可以同Chilam拍呢個廣告,好得意,全隊人都感覺好fresh!係佢帶住我,好有活力,,我哋一埋位大家就好似知道點做,好開心可以早收工。」

今次的廣告Chilam指要多得家燕姐,Chilam話:「其實就咁嘅,我幫家燕姐做咗演唱會嘅嘉賓之後,就帶挈我突然間有個工作,多謝家燕姐。」

至於酬勞有否加碼?家燕姐表示滿意,而Chilam笑言:「同家燕姐拍廣告,唔使錢都嚟」


鍾意就快D Share啦!