掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

鄭少秋:C1:丁蟹又搞冧市秋官勸股民信邪 __,丁蟹,秋官,鄭少秋,

「丁蟹效應」殺到,鄭少秋勸股民:「5月信吓邪!」「丁蟹效應」又嚟料!鄭少秋新劇開播不久,昨日港股一度大跌1,125點,直言「丁蟹效應」已幻滅的「鄭大師 ...


「丁蟹效應」殺到,鄭少秋勸股民:「5月信吓邪!」


「丁蟹效應」又 嚟料! 鄭少秋新劇開播不久, 昨日港股一度大跌1,125 點,直言「丁蟹效應」已幻滅的「鄭大師」秋官呼籲股民要信「五窮六絕 七翻身」,他說:「都要信吓邪,等吓大家咪入吓貨先囉!」惟根據往績,劇集內容愈慘烈,港股更勢危!

由鄭少秋、陶大宇、江若琳主演的ViuTV新劇《詭探前傳》播出一星期,開播時恒指沒有太 大上落,不過於昨日第二周開播,恒指一度瀉逾 千點,大批股民被殺個措手不及。其實今次股市大跌,很大原因是美國總統特朗普突然宣布向中國進口貨品加徵關稅,但信邪的網民又覺得是「丁蟹效應」作怪!

新劇好評嗌慶功

其實「丁蟹效應」存在多年,但凡有秋官的劇集播出,無論新、舊都有其威力,而且過去應驗率高,就連外國都曾報道過,所以今次他主演的《詭探前傳》首播,股民都不敢掉以輕心,看來「丁蟹效應」並非秋官所言「已幻滅」!他昨日就此回應:「今次丁蟹都搞唔掂我都服咗特朗普!」又謂有留意貿易戰:「個股市都係受佢(特朗普)影響啫!其實股市仲有一個流傳,就係五窮六絕七翻身,最近五月開始,都要信吓邪,等吓大家咪入吓貨先囉!」

秋官相當緊張《詭》劇, 不認為會拖累股市,並透露劇集大獲好評, 收視成績比過往 ViuTV播自製劇以倍數增長,網上點擊高出六倍,劇組所有人都很振奮。他笑言公司應該舉行慶功宴:「大家都有功勞,我要多謝大宇咁爆,令到我同佢個角色對比更大,更有戲味!」

陶大宇:咁就發達喇!

至於向來有留意股市的大宇,認為這次跌市不能入秋官數,並笑說:「如果真係關秋官事, 咁就發達喇,我老虎蟹都買跌真係充滿娛樂性!老實講,今次又唔可以賴丁蟹(秋官),大 家如果有留意,都知係特朗普突然宣布對中國貨 品加徵關稅,咁啱我哋個劇播緊啫!同『丁蟹效 應』唔多關事,以上說法,只可以話係穿鑿附會啫!不過,我同『老竇』開工時,佢都有講笑 話:『阿仔,如果我次次出嚟個市都跌,我就唔 使拍戲、唱歌』」至於另一「蟹仔」邵仲衡則說:「『老竇』嘅力量不容忽視,跌吓添喇!(有冇聽秋官講趁低入貨?)志不在股,我心繫磚頭(買樓)!」

另外,視秋官親如父親的江 若琳昨日在電話中代喊冤: 「唔好屈我『老竇』都唔 關佢事,問題喺美國嗰邊,況且樓市、股市有上落都係 好正常嘅事。(有冇呵番秋官 呀?)唔使!佢見慣風波, 大家亦唔使驚,繼續支持我 哋部劇,個市一定會升番㗎!」

結局愈慘跌得愈甘

1992年鄭少秋在《大時代》中飾演沽空期指致富的角色「丁蟹」,當年劇 集播出後一個月內恒指跌幅多達1,238 點,其後每逢秋官有劇集或節目等推出,港股都出現暴跌,故有「丁蟹效應」之說。如近年最被廣泛討論的,就是2016年秋官主唱周星馳賀歲電影《美 人魚》插曲,碰巧恒指在短短廿日累跌逾3,000點。惟「丁蟹效應」曾有「破咒」時,如2015年重播《大》劇,恒指 曾高開324點,其後升幅擴大。

2004年有證券行曾發表報告拆解 「丁蟹效應」,統計由1992年至2003年每 逢秋官的劇集播出,股市跌幅介乎0.1% 至25%,有七成時間恒指均下跌,該報 告更加入Tragic Score(悲慘評分),指 劇集結局愈慘,恒指跌幅愈大,如《大 時代》、《笑看風雲》等。由於熱播中的 《詭探前傳》內容愈來愈血淋淋,所以不少網友擔心「丁蟹效應」愈見強勁, 令港股災情更嚴重。

莊思敏中伏黎燕珊嗌慘

對於「丁蟹效應」又再應驗,不少買了股票的藝人也大呼怕怕,當中黎燕珊大呼好慘:「哎!真係要睇定啲先,唔好亂嚟,依家跌成咁,我都仲有四隻股票喺手。(趁低吸納?)驚低處未算低,依家好似打緊仗咁,都唔計損失幾多錢,咪收住股息先囉!」

而莊思敏說:「係咪秋官有戲出?我梗係有影響應該唔會有人冇影響,手上持嘅貨得一隻係升,其他全部都跌,比例係九比一,初頭以為係Donald Trump(特朗普),大家知佢鍾意星期日發布啲嘢影響星期一希望過兩日冇嘢。(暫時損失幾多?)六位數字!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!