掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

莊思敏中伏蝕6位數黎燕珊嗌慘 __,莊思敏,黎燕珊,

莊思敏手持股票,大部分都跌咗!
莊思敏中伏蝕6位數黎燕珊嗌慘對於「丁蟹效應」又再應驗,不少買了股票的藝人也大呼怕怕,當中黎燕珊大呼好慘:「哎!真係要睇定啲先,唔好亂嚟,依家跌成咁,我 ...


莊思敏中伏蝕6位數黎燕珊嗌慘

對於「丁蟹效應」又再應驗,不少買了股票的藝人也大呼怕怕,當中黎燕珊大呼好慘:「哎!真係要睇定啲先,唔好亂嚟,依家跌成咁,我都仲有四隻股票喺手。(趁低吸納?)驚低處未算低,依家好似打緊仗咁,都唔計損失幾多錢,咪收住股息先囉!」

而莊思敏說:「係咪秋官有戲出?我梗係有影響應該唔會有人冇影響,手上持嘅貨得一隻係升,其他全部都跌,比例係九比一,初頭以為係Donald Trump(特朗普),大家知佢鍾意星期日發布啲嘢影響星期一希望過兩日冇嘢。(暫時損失幾多?)六位數字!」

黎燕珊睇定啲再作部署!
  • 黎燕珊睇定啲再作部署!





鍾意就快D Share啦!