網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月5日 星期日

黎諾懿:累重拍外景!黎諾懿爆心穎冇道歉:都冇聯絡 __,黃心穎,黎諾懿,

其實黎諾懿都係想畀啲空間心穎啫。藝人黎諾懿孖太太李潔瑩今早現身山頂出席慈善活動,二人表示因下午還有工作在身,故只參與起步禮部分。講到由黎諾懿主持的綜藝 ...


其實黎諾懿都係想畀啲空間心穎啫。


藝人黎諾懿孖太太李潔瑩今早現身山頂出席慈善活動,二人表示因下午還有工作在身,故只參與起步禮部分。講到由黎諾懿主持的綜藝節目《懿想得到》受「安心事件」牽連,需重拍黃心穎參與的馬來西亞部分,繼早前宣布由楊明為頂替人選後,他再透露明早會同對方起程「重遊舊地」,不過行程就會縮短變5日4夜:「成個故事都唔同晒。(會去返之前同心穎去過嘅地方?)唔會,今次搵男仔係因為想喺短時間內完成,楊明係由《十兄弟》開始識,一叫佢嚟幫手就即刻嚟,佢尋日先喺哥倫比亞拍完《打工捱世界3》飛返香港。」楊明無懼時差困擾捱義氣接拍,認真唔話得!

黎諾懿同心穎冇聯絡

黎諾懿續指與楊明相識16年,除了11年前合作拍過旅遊特輯之外,都冇再合作過,希望今次重拍能擦出火花。他又表示今次重拍亦有幸再獲馬來西亞旅遊局支持:「佢哋好幫手Sponsor一半以上。(公司要出錢?)公司出少少可能。抽起心穎部分都好可惜,節目係用我個名,但顧及大家同馬來西亞嘅感受,如果大家係接受到重拍,呢個都係一個好嘅解決方案。」心穎有私下講Sorry致歉?他坦言沒有:「都冇聯絡,大家都係大人都會明白,畀啲空間佢沉澱同休息。(但依家搞着你。)OK嘅,大家明白,同埋佢之前都有講過Sorry,我覺得重要係佢休息吓,一句對唔住依家都唔重要。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!