網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月5日 星期日

張名雅:敲響警鐘胸!張名雅復出演咩角色都制 __,Jessica C,張名雅,警鐘胸,

張名雅話要復出拍嘢呀!前港姐張名雅出席「慧妍雅集37周年慈善晚會」,身穿火紅超低胸晚裝大晒警鐘胸,她笑言老公並不知道她打扮如此火辣:「我開頭睇圖都唔知 ...


張名雅話要復出拍嘢呀!


前港姐張名雅出席「慧妍雅集37周年慈善晚會」,身穿火紅超低胸晚裝大晒警鐘胸,她笑言老公並不知道她打扮如此火辣:「我開頭睇圖都唔知咁性感,Fitting時已經改高咗個V,老公今晚冇嚟,唔係好知我咁着,如果佢見到都可能會嘩一聲!」

對於同屆港姐黃心穎發生「安心偷情事件」,名雅表示不回應對方私人事,是否應褫奪其港姐名銜應由TVB決定,但就指當年一眾佳麗都感情要好,沒有人搞是非。已生了兩個BB的名雅現時身形Fit爆,她表示隨時歡迎再拍劇。對於心穎之前不少劇集都要重拍,問會否介意頂上?名雅說:「我演咩角色都得,倒垃圾、監躉都得,唔一定要靚女。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!