網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月3日 星期五

失聲好徬徨 張敬軒馬拉演唱會抱恙上陣 __,張敬軒,

失聲好徬徨張敬軒馬拉演唱會抱恙上陣30分鐘前日前,張敬軒於馬來西亞雲頂舉行「Hinsideout」演唱會,六千人全場爆滿。為咗照顧馬來西亞嘅歌迷,軒仔 ...


  • 失聲好徬徨 張敬軒馬拉演唱會抱恙上陣
  • 30分鐘前






日前,張敬軒於馬來西亞雲頂舉行「Hinsideout」演唱會,六千人全場爆滿。為咗照顧馬來西亞嘅歌迷,軒仔特別喺歌單上歌曲亦稍作調整,加插咗香港站都冇嘅國語歌,十分貼心。

演唱會上,軒仔換上多套靚衫,又唱又跳十分賣力,台下歌迷亦都好熱情,幾乎由開場嗌到完場。期間有歌迷向住軒仔大叫:「你好靚仔呀!」軒仔笑住話:「多謝你哋日行一善。」全場爆笑。另外,佢又透露已經錄緊全新國語碟,歌曲一半原創、一半翻唱,歌迷表示期待。兩小時嘅演唱會中,軒仔施展渾身解數表演,不過原來佢抵埗馬來西亞就病咗,佢喺台上話:「呢件事我覺得實在太奇妙!所以想同大家分享。我落機時突然間覺得喉嚨痛痛哋,第二朝瞓醒就冇咗把聲,喺酒店房好徬徨,因為作為一個歌手冇咗把聲,而第二晚就要開show,冇聲點算呢?」佢話主辦單位好貼心,擺咗暖水等各種「醫療設備」喺佢房,「我都不斷祈禱,今晚開得番聲唱歌。當然好大部份力量係嚟自你哋(觀眾),謝謝大家!」


鍾意就快D Share啦!