網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月12日 星期日

【平時好恩愛】鍾麗緹被大陸老公鬧爆 委屈受氣匿廚房喊 __,中國,大陸,鍾麗緹,

 (微博圖片)
鍾麗緹與大陸男星張倫碩16結婚,經常晒恩愛,本身已有三名女兒的鍾麗緹,更有意為張倫碩傳宗接代,仲去過美國做試管嬰兒,不過共同生活總有時候會有拗撬。最近 ...


鍾麗緹與大陸男星張倫碩16結婚,經常晒恩愛,本身已有三名女兒的鍾麗緹,更有意為張倫碩傳宗接代,仲去過美國做試管嬰兒,不過共同生活總有時候會有拗撬。



最近兩人與張倫碩媽媽一起拍大陸真人騷《我最愛的女人們》,三人同住一屋,最新一集宣傳片近日放上微博,鍾麗緹就被老公狠狠怪責。片段可見,張倫碩要沖涼,叫鍾麗緹幫手遮鏡頭,不過張倫碩就非常勞氣鍾麗緹只以一張紙遮鏡頭。張倫碩發脾氣連珠炮發狂鬧,又要求鍾麗緹刪除攝影機資料,鍾麗緹只好道歉:「剛才我擋了,你別發脾氣了,我下一次知道了。」



鍾麗緹解釋完就到廚房煮早餐,反而張倫碩就未下火,轉向媽媽抱怨:「她就是懶,你知道嗎?」鍾麗緹在廚房聽到就去跟張倫碩理論,返到廚房屈住屈住,最終忍不住落淚,而張媽媽就到廚房安慰新抱。



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(微博圖片) 張倫碩不滿鍾麗緹太hea,沖完涼繼續鬧。(微博圖片) 張倫碩不滿鍾麗緹太hea,沖完涼繼續鬧。(微博圖片)
之後又向媽媽呻。(微博圖片)

之後又向媽媽呻。(微博圖片)
鍾麗緹在廚房聽到老公發脾氣。(微博圖片)

鍾麗緹在廚房聽到老公發脾氣。(微博圖片)
委屈到喊。(微博圖片)

委屈到喊。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!