掃呢頁CODE去手機

2019年5月20日 星期一

【回憶總是美好】薛家燕想跟Chilam阿佘19年後澳門再合體 __,Chilam,佘詩曼,張智霖,薛家燕,阿佘,

【回憶總是美好】薛家燕想跟Chilam阿佘19年後澳門再合體9分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入薛家燕19年前跟Chilam和佘詩 ...


  • 【回憶總是美好】薛家燕想跟Chilam阿佘19年後澳門再合體
  • 9分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


薛家燕19年前跟Chilam和佘詩曼合作電視劇《十月初五的月光》,當年阿佘初入行,Chilam則入行一段時間,電視劇大部份都在澳門取景,一班人合作得好開心。去年底,家燕姐邀請初哥哥在紅館個唱任嘉賓,兩人在台上唱《分分鐘需要你》,十分合拍。

事實初哥哥跟這個阿媽多年來一直有來往,家燕姐下月在澳門開個唱,若果時間許可,她希望三人可以再在台上合體。

「我哋喺澳門一齊拍《十月初五的月光》,當時佢哋好年輕,我飾演佢哋媽媽,但大家好投契,好似一家人咁,建立咗一份好深厚友情。因為《十月初五的月光》故事發生在澳門,所以澳門朋友話如果Chilam同阿佘一齊做嘉賓,大家一定會好開心,好有親切感。不過佢哋兩個都好忙,Chilam拍緊劇同一個真人騷,阿佘仲同一時間拍緊兩套電視劇,所以仲未知可唔可以成事。」家燕姐說。

家燕姐已經想像到Chilam在台上做什麼,她說:「佢都無咩嘢講,淨係會攬住我,直至觀眾嗌停。」家燕姐說感激這些年來,在她最需要幫忙時,曾經助她一把的圈中朋友,Chilam就是其中一個,所以兩人感情特別不同

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!