網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月28日 星期二

趙碩之:爆粗數臭邵仲衡!趙碩之:對住條屍都好X街 __,趙碩之,邵仲衡,

趙碩之係講緊邵仲衡戲入面個角色有幾衰啫!藝人邵仲衡和趙碩之為新戲拜神,戲中兩人飾演壞事做盡的賊鴛鴦,趙碩之現場穿上紅色裙,甚為鬼魅。她說戲中患末期癌症 ...


趙碩之係講緊邵仲衡戲入面個角色有幾衰啫!


藝人邵仲衡和趙碩之為新戲拜神,戲中兩人飾演壞事做盡的賊鴛鴦,趙碩之現場穿上紅色裙,甚為鬼魅。她說戲中患末期癌症,臨死前更被邵仲衡鼓吹最後吊頸死,趙碩之忍不住爆粗說:「我哋頭先拍嗰場殮房戲,就知佢係幾衰嘅人,對住條屍都好『X街』。」邵仲衡則笑說:「我去驗一驗條艷屍呀。」

問到有否親熱戲份?趙碩之稱有摸番邵仲衡,邵仲衡亦說多少有身體接觸,不過趙碩之卻踢爆他自行加戲,她說:「佢自己加戲,不過驗屍好睇就得。(介唔介意?)效果啫!冇問題,呢部戲都係佢推薦我拍。」對於一開拍就要吊頸死,有否收利是?趙碩之稱因每組戲基本上也有死,如果收就很多利是。

而邵仲衡就自爆拍此戲時,收到入行以來最大的利是,原來是中頭獎,他說:「我收咗,早幾日喺北潭涌公園拍嘢,畀個攝錄機撞到個頭,要縫五針,收咗一千利是。」他稱傷口呈V字型,幸縫針時不用剃頭髮,否則不能連戲。碩之笑言之後拍用手捏他頸時,忘記他受傷,好彩沒有再弄傷對方,現場他們再重演捏頸戲,十分搞笑。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!