掃呢頁CODE去手機

2019年6月21日 星期五

葉文輝:造人成功?葉文輝大阪「破處」盛惠1,800 __,葉文輝,

電台DJ葉文輝(啤梨)偕太太到日本慶生,以貼地價享受貴價美食及入住特色酒店外,兩人又在街頭錫面晒恩愛。現年44歲、結婚年多的他更宣布在大阪「破處」,至 ...




電台DJ葉文輝(啤梨)偕太太到日本慶生,以貼地價享受貴價美食及入住特色酒店外,兩人又在街頭錫面晒恩愛。現年44歲、結婚年多的他更宣布在大阪「破處」,至於是否造人成功,他則賣關子說:「遲啲先知。」

日前啤梨偕太太及兩位圈外朋友到日本旅行兼慶祝生日,於街頭巧遇工作中的陸浩明、歐陽偉豪(Ben Sir)及林穎彤。啤梨在三日行程中,玩得開心又盡興,大晒街頭錫面相:「今次我哋第一次去大阪叫綠橋嘅地方,屬於較冷門嘅旅遊點,所以冇香港人亦少內地客,多數都係日本同韓國人,更冇拖篋黨,好啱真係去Hea同想靜吓嘅人。」

嬲爆晨早交罰款

此行最難忘是人生第一次違例泊車,被罰了約1,800港元:「嗰晚我喺宇治食牛肉火鍋,見夜又有好多車泊喺餐廳附近,人泊我咪泊囉。點知食咗兩個鐘飯,就發現部出租車被貼咗一張違例泊車紙,好嬲,淨係抄我一個牌,喺香港我都冇試過被人抄牌,今次真係『破處』,仲要一早去警局搞咗好耐交罰款,我發誓唔會再犯呢啲錯。」

豪歎日本菜

不過整個行程都算圓滿,皆因入住又平又有特色的酒店:「喺市中心住酒店要成900蚊一晚,但我住綠橋嗰間只係500蚊咋,仲好乾淨,打開個篋仲有位行。試埋要一個月前Book、依家香港好興嘅Omakase(廚師發辦日本菜),雖然要千零蚊位,但香港食要成3千蚊一位,平好多。」

啤梨太太最開心可以到伏見這地方盡情品酒,價錢平又口味多:「嗰度專出清酒,有十幾種唔同嘅味,好似有啤梨、花味,10幾蚊細細杯任試,但我要揸車冇得飲,只係買咗支冇酒精成分嘅清酒返嚟做手信。」問到太太可有飲醉,讓他「為所欲為」?啤梨怕醜表示:「哈哈哈……總之我哋兩個好開心啦。(造人成功?)唔知喎,要遲啲問吓老婆先知。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!