掃呢頁CODE去手機

2019年6月21日 星期五

陳煒:黃智賢食死貓!被陳煒怨罵30年 __,陳煒,黃智賢,

又要煲劇喇!藝人黃智賢、張達倫、陳煒及李國麟等擔演、潘嘉德監製的劇集《好日子》將於6月24日起,逢星期一至五於翡翠台播映,藉圍村故事探討人性中所謂的義 ...


又要煲劇喇!


藝人黃智賢、張達倫、陳煒及李國麟等擔演、潘嘉德監製的劇集《好日子》將於6月24 日起,逢星期一至五於翡翠台播映,藉圍村故事探討人性中所謂的義氣、私心、得失和寬恕等問題。

《好日子》以圍村故事帶出三位青梅竹馬的主角,由年輕往事到成長後的感情轇轕。劇中張達倫(飾齊萬碩)、黃智賢(飾齊萬基)及陳煒(飾卞慧晶)於齊家村長大,但30年前的一件往事,令大家多年來受心病纏擾,不相往來。

張達倫酒後亂性被逐

劇中演張達倫父親的村長李國麟,30年前將兒子逐出村,自此萬碩去了澳洲落地生根,娶了妻子車婉婉(飾彭露娜)。而兩人的兒子朱敏瀚(飾齊賢佳)因一時好奇返港尋根,卻發生意外受傷,萬碩被迫帶同太太重回一直逃避的齊家村,多年的誤會、芥蒂,會否因30年後的重遇而化解?

黃智賢與陳煒合作無間,默契十足,他說:「呢套劇見親煒哥佢都鬧我,因為我又唔講得真相畀佢聽,要食死貓,就算講咗,佢都係鬧到我耷晒頭。」對於經常要動怒,陳煒笑言:「真係好辛苦,對一個人仇恨幾十年、放唔低係一件好難嘅事,當中有場戲我喺警署見到黃智賢,憎佢憎到搶手槍指住佢個頭,嗰場戲幾頁字又有動作,好似做舞台劇咁一次過,係好大壓力亦好好睇。」

強忍惡臭捉蛇

而張達倫於劇中與「酒」結下不解之緣,他因酒後亂性而被逐出村,之後去到澳洲買了一個酒莊,他說:「除咗酒外,我同蛇都好有緣,劇情講我要捉蛇,我依家先發現,原來蛇有陣味,係好臭嘅!」他與黃智賢相識多年,但首次合作:「佢知我今次多戲,好照顧我。」

余思霆橫刀奪愛?

現實中斯斯文文的簡淑兒,在劇中演巴渣、惡死的村長女兒齊珈,她笑言:「但之後要扮女仔追翟威廉,出嚟效果都幾好笑。」她憶述拍攝一場指罵前輩王綺琴的戲份時,心有點怯:「嗰場戲講我發酒癲,綺琴姐叫我再放啲, 令我拍得好安心。劇中好多前輩都冇架子,仲教咗我好多。」

至於首次拍劇的余思霆,在劇中演村長孫女楊沖,曾幫細姨簡淑兒追翟威廉,但最終卻與男方拍拖,她說:「多謝監製畀咗一個喺台灣返香港嘅角色我,所以我唔使擔心自己啲廣東話,可以專心演戲。」

車婉婉鬼妹仔難入鄉隨俗

藝人車婉婉少有拍劇,今次演張達倫的太太,在澳洲長大、鬼妹仔性格的她,與圍村長大的達倫背景有很大反差:「本身我哋兩夫婦關係好好,但我唔知佢以前喺圍村發生嘅事,後來佢帶我返香港,就引伸出好多矛盾。」車婉婉指拍此劇前不認識張達倫,合作後才熟落,加上大家都有小朋友,兩位小朋友亦因而結成好友,更經常有家庭聚會!

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!