掃呢頁CODE去手機

2019年6月21日 星期五

陳偉琪:連奪世界級比賽4獎!陳偉琪7月殺入荷里活 __,陳偉琪,

陳偉琪原來係咁多才多藝!憑《愛.回家之開心速遞》「細龍太」上位的無綫小花陳偉琪,最近新聞多多,28歲的她與最近參加「WCOPA」世界表演藝術錦標賽,更 ...


陳偉琪原來係咁多才多藝!


憑《愛.回家之開心速遞》「細龍太」上位的無綫小花陳偉琪,最近新聞多多,28歲的她與最近參加「WCOPA」世界表演藝術錦標賽,更贏了兩金一銀,及攞埋一個名為「明日之星」大獎的金獎,成功殺入七月於美國荷里活舉行為期九日的總決賽。近年憑這個比賽,踏上成名之路的,和內地騷《我是歌手》的馬來西亞歌手茜拉,同埋內地當紅唱作人金豆豆。

有六年演出經驗的陳偉琪,本身亦來頭不少,她於卑斯省大學讀政治,亦是豎琴﹑鋼琴八級高手,加上有樣有身材,在TVB演活姣姣「細龍太」,但比賽當日,她一人分飾四角,行catwalk又以籃球look搶鏡,表演樂器,更加無難度,結果順利勝出。東網記者致電恭喜陳偉琪攞獎攞到手軟,她回覆:「多謝你哋祝福,依家要努力練習,因為我都好緊張,係好大嘅挑戰!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!