掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

【大老千明珠隨時封盤】36歲文凱玲戀細六年中英混血兒 :我希望係佢啦 __,文凱玲,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入現年36歲的文凱玲,2010年參加選美後,一心要入娛樂圈發展。身為孝順女的她,為怕入行後收入不穩定,除 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


現年36歲的文凱玲,2010 年參加選美後,一心要入娛樂圈發展。身為孝順女的她,為怕入行後收入不穩定,除繼續做空姐有固定收入維持生活後,一直住幾千蚊劏房,儲定彈藥養家。直至近年泊到好碼頭,成為晶女郎,有機會拍電影,早前又有機會跟好戲之人鄭則仕合作電視劇《荷里活有個大老千》,飾演柔弱明珠而人氣急升。

事業線開始發圍,文凱玲愛情也開花。原來跟細她六年的中英混血兒拍拖一年,日前,她在尖沙嘴BUSKING,男朋友也有捧場,她獻唱時,他一直替她拍照。對於兩人拍拖只有一年,文凱玲表示:「咁你哋都睇到。(係咪結婚對象?)我都希望係啦,唔到我話事。」文凱玲男友在香港教書,因為唔識中文,兩個人都係以英文交談。



立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!