掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

陸永:嘟嘟「靚抽」攝影神童陸永:Focus放後面 __,陸永,

正喎!大師級!唔知大家仲記唔記得,之前藝人陸永因為想氹老婆Reina開心,買埋相機兼報讀攝影課程,希望可以幫佢三母女影靚相。有少少攝影底子嘅佢,近期佢 ...


正喎!大師級!


唔知大家仲記唔記得,之前藝人陸永因為想氹老婆Reina開心,買埋相機兼報讀攝影課程,希望可以幫佢三母女影靚相。有少少攝影底子嘅佢,近期佢孖住鄭裕玲出差拍嘢,呢個時候鄭裕玲梗係唔放棄任何機會,喺社交網透露請教吓對方,仲叫佢做「陸大師」,她留言:「#do姐晚間看地球會去幾個國家拍攝,我想影多啲靚相同大家分享,但因本人攝影技術有限,好彩同行有學過攝影的陸永,我請求陸大師指點,陸大師也悉心教導,循循善誘。」

去到拍攝地方,「陸大師」即親自示範,叫鄭裕玲做模特兒畀佢影,點知……鄭裕玲個樣out晒Focus,令到鄭裕玲都忍唔住暗寸佢:「最後那張照片便是陸大師的作品。原來我呢世人都唔識影相!Focus是要放在後面的,這樣相中人才有朦朧美!此種攝影方式相當難掌握,本人正在努力學習中!在此多謝陸大師賜教!」唔少網友都笑指鄭裕玲「靚抽」,又話叫陸永睇嚟要惡補吓攝影技術!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!