網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月17日 星期一

梁雨恩:梁雨恩做全職飛鏢手 唔會重返娛樂圈 __,梁雨恩,

玩得咁有成績,真係犀利!現為全職飛鏢運動員的前歌手梁雨恩(Cathy),4月尾以港隊身份前往馬來西亞出戰軟式飛鏢世界盃,最終勇奪冠軍寶座為港爭光,同時 ...


玩得咁有成績,真係犀利!


現為全職飛鏢運動員的前歌手梁雨恩(Cathy),4月尾以港隊身份前往馬來西亞出戰軟式飛鏢世界盃,最終勇奪冠軍寶座為港爭光,同時Cathy更獲頒全場最有價值鏢手獎,簡直雙喜臨門!

而好消息浪接浪,正身處法國小鎮La Rochelle的Cathy剛完成另一個世界性飛鏢賽事「THE WORLD」法國站,榮獲「Top Ladies」大獎,她難掩興奮說是首個獲獎的香港女鏢手︰「攞到獎好開心,係一個突破!好多謝飛鏢贊助商,一直支持我去打比賽,希望之後再努力,可以幫香港、自己贏多啲嘅獎,喺飛鏢界行遠啲。呢個比賽係打電子飛鏢,成績係要同埋男選手一齊計,『Top Ladies』就係為咗獎勵當日賽事成績最好嘅女選手,最特別嘅我係打倒第一名排位而入淘汰賽,今站嘅冠、亞、季軍都係男子得到,女子好難攞到名次,簡直係越級挑戰!因為同埋男子一齊打,佢哋嘅水平係高好多,我哋行到一步就已經好叻。(點獎勵自己?)會去巴黎血拼,買對耳環獎勵自己。」

轉做全職鏢手兩年的她,坦言「捨棄」歌手身份過程不容易︰「覺得自己有第二條路可以行都好幸福。(之前合約糾紛有何進展?)未收到進一步消息,但就應該唔會返娛樂圈,唱歌只限唱福音歌,同基督教宣傳活動,或者係業餘玩吓,諗起做歌手都怕怕,做鏢手比較能夠做番自己多啲。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!