網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月17日 星期一

吳綺莉:卓林已讀不回!吳綺莉:佢可能好忙 __,吳卓林,吳綺莉,

吳綺莉會盡做盡講。藝人吳綺莉現身支持鄭明明新表發布會。談到囡囡吳卓林近況,吳綺莉說:「我盡做盡講,會留言畀佢,佢有睇嘅。(即係已讀不回?)其實我份人以 ...


吳綺莉會盡做盡講。


藝人吳綺莉現身支持鄭明明新表發布會。談到囡囡吳卓林近況,吳綺莉說:「我盡做盡講,會留言畀佢,佢有睇嘅。(即係已讀不回?)其實我份人以前比較心急,依家我會諗人哋可能好忙呢,要顧吓人哋感受。(覆唔覆?)隨緣啦。朋友叫我學小鳥依人啲。(早排卓林傳分手喎。)我唔清楚,佢都大個嘞,好多嘢我唔會問太多。」

談到接下來的工作,她表示計劃舉行畫展:「不過畫得好慢,依家得3幅在手,開畫展起碼20幾幅先得。以前我鍾意畫就畫,但一講到開畫展就有壓力,情況於席織冷衫咁,要織畀人着,就會慢慢諗款式同顏色。」她又指稍後會有新發展,但暫拒絕透露詳情。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!