網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月17日 星期一

盧惠光:禮物唔重要 盧惠光三仔爺食飯賀父親節 __,盧惠光,

物質唔係重點。現年60歲的盧惠光,兩個兒子分別是20歲的盧俊諺(Jacky)及13歲的盧俊希(Jovan),一向孝順的二人趁父親節為爸爸慶祝一番,而在 ...


物質唔係重點。


現年60歲的盧惠光,兩個兒子分別是20歲的盧俊諺(Jacky)及13歲的盧俊希(Jovan),一向孝順的二人趁父親節為爸爸慶祝一番,而在英國留學的Jacky亦特別返港,氹得盧惠光相當開心。他稱有冇禮物不重要,三父子可以一齊食飯才最珍貴,他說:「佢哋請我食西餐,食乜都冇所謂,不過影相就有冇怕醜!」盧惠光今天更在社交平台,甫出跟兒子八年前合照作為慶祝,他笑說:「這相很舊,今日父親節特登摷出嚟,回味吓!」其實兩個兒子樣子沒多大變化,當然錫爹哋的心依然沒變!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!