網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月27日 星期四

【李八方Online】元秋為葉建源喝斥黨友 指鬧李慧琼:你唔好叫我個名! __,元秋,蔣麗芸,

元秋喝罵李慧琼:「你唔好叫我個名﹗」資料圖片
大家無睇錯個標題,民建聯元秋蔣麗芸暴走,喝罵做緊立法會代主席、同時係元秋自己黨嘅主席李慧琼話「你唔好叫我個名﹗」而且元秋係為咗民主派專業議政葉建源先咁 ...


大家無睇錯個標題,民建聯元秋蔣麗芸暴走,喝罵做緊立法會代主席、同時係元秋自己黨嘅主席李慧琼話「你唔好叫我個名﹗」而且元秋係為咗民主派專業議政葉建源先咁樣大鬧㗎!

相關新聞:【引渡惡法】建制派指青年「被洗腦」 梁美芬歸咎通識科導致



話說葉建源喺休會辯論發言,提到今次修例一事上,見到中聯辦「一聲令下」建制派立即全部歸位。可能崩口人忌崩口碗,元秋聽到火到嚟埋,話《議規》唔畀議員猜度、想像其他議員,仲鬧葉建源「人哋(中聯辦)命令過你咩?你聽過咩?」



做代主席嘅李慧琼可能諗住勸交,於是叫一叫咗元秋個名,點知元秋嘅怒火瞬間升到極點,一手指住李慧琼話:「你唔好叫我個名﹗」李慧琼都被嚇窒,結果反而要由曾經爆粗鬧特首林鄭月娥嘅工聯會麥美娟拉元秋出去。



過咗陣,元秋怒氣未消,喺葉建源講完嘢又起身話,葉建源建議調查係咪包埋有老師迫學生罷課先,又聲稱佢手上有學校、老師嘅名單。素來唔打爛仔交嘅葉建源不慍不火,起身回應話元秋講嘅唔係事實,根本無老師迫學生遊行。無啦啦被元秋鬧埋嘅李慧琼,亦嗱嗱聲叫下一位發言嘅議員講嘢,了咗件事就算。



被麥美娟拉埋一邊嘅元秋情緒激動,一度喺會議廳內Fing開麥美娟隻手,再走向黨友何俊賢同陳恒鑌身邊吐苦水,其間何俊賢似乎唔太想聽,元秋埋身無耐即離開會議廳,陳恒鑌亦疑似頂唔順元秋,喺元秋吐苦水全程低頭,唔想同對方有眼神接觸,再喺元秋歸位無耐就離開會議廳。



-----------------------------

七一遊行2019

主題:撤回惡法 林鄭下台

副題/口號:重啟政改 釋放所有政治犯 撤銷暴動定性 徹查612鎮壓

日期:2019年7月1日

集合時間:下午2時30分

遊行路線:銅鑼灣維園中央草坪至金鐘政府總部

主辦團體:民間人權陣線

-----------------------------

【登記做選民 7月2日截止】



登記方法:

。親身取表填寫及郵遞

。網上登記(可用手機登入,在選舉事務處網頁打開REO-1表格,使用免費手機應用程式Adobe Fill & Sign打開表格,再按指示填寫資料,按儲存文件並以點擊分享,再電郵至 form@reo.gov.hk)



詳情可參閱選舉事務處網頁:

https://www.reo.gov.hk/ch/voter/gcnr.htm



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!



元秋喝罵李慧琼:「你唔好叫我個名﹗」資料圖片 元秋因為葉建源先咁樣大鬧!影片截圖 元秋因為葉建源先咁樣大鬧!影片截圖

鍾意就快D Share啦!