掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

【黑心陪月2汪】天網恢恢,疏而不漏,居然有谷友翻錄咗呢條片!. 2汪, 陪月2汪, 陪月員, 黑心陪月2汪

天網恢恢,疏而不漏,居然有谷友翻錄咗呢條片!

嗱,即係咁,如果你唔識包餃子,但又周圍同人吹話自己識,咁你人生嘅第一天條一定係:唔好接受灣仔碼頭嘅邀請,拍片教人包餃子!二汪真係愚蠢又狂妄,明明冇料,但仲敢拍片扮四條,當全世界人係傻仔,完全唔覺得自己會露底🤦🏻‍♀️。

一睇片頭,二汪根本連抱B都抱得唔穩,阿B個頭更加係完全冇承托。二汪當個B公仔咁舞,完全冇陪月對新生兒應有嗰種謹慎同溫柔。呢個女人話自己做咗十一年陪月?!我。唔。撚。信。囉。

包布手法更係睇到我傻咗!吓?二汪咁樣求其包两下,包埋個b就算㗎啦?阿b一踢腳就散哂啦!同啲小朋友包公仔有乜分別?!如果係咁駛鬼呢隻肥嘢教咩!自己上you tube搵片睇就得啦!俾大家睇吓咩叫專業人士包被教學:

呢條片證明我整嗰條案件重演,除咗唔記得hea攝起條包布尾之外,真係還原咗九成二汪嘅包布精髓㗎(即係隨便亂9咁包)

睇完呢條片,更加印證本谷之前嘅一個推論:二汪响舊年4月開page前,根本從來都冇做過陪月:https://hittt.blogspot.com/2019/06/2_54.html

#二汪話包布好容易喎
#好似佢咁包到一pat嘢咁梗係易啦
#呢個就係坐擁十萬粉絲出書上電視見報嘅香港最紅星級陪月二汪
#要搵呢個星級陪月幫你阿b包布要早一年book定喎
#仲會整甩阿B臍帶然後話阿B自己踢甩嘅
#五月報價盛惠三萬六24日
#星級係講緊價錢
#陪月二汪
鍾意就快D Share啦!