掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

【晒舞功】容祖兒暈住跳 張敬軒輸人唔輸陣:「 最緊要擺甫士」 __,容祖兒,張敬軒,

【晒舞功】容祖兒暈住跳張敬軒輸人唔輸陣:「最緊要擺甫士」22分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入一向勁friend的容祖兒同張敬軒, ...


  • 【晒舞功】容祖兒暈住跳 張敬軒輸人唔輸陣:「 最緊要擺甫士」
  • 22分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




一向勁friend的容祖兒同張敬軒,繼上年拍廣告後,今年再次拍住上,又跳又唱《Feel The Heat》。

新歌《Feel The Heat》MV昨晚(3日)首播,鏡頭前祖兒及軒仔大跳勁舞,型格十足。不過鏡頭後的祖兒於拍攝當日其實帶病上陣,「拍mv嗰日,就係之前病到失聲嗰段時間,拍攝當日食咗藥所以都有小小暈,但係導演都安排咗個風涼水冷嘅地方拍攝,拍得好順利。」雖然身體有點不適,但祖兒話好彩有軒仔在旁,為她提供不少歡樂兼提神。問到祖兒覺得軒仔跳成點?祖兒笑說:「其實佢係跳得㗎。」她又大讚軒仔在現場不停練習舞步,十分「長進」,有冇過幾招俾軒仔?祖兒就話:「唔駛啦,佢已經跳出自己嘅一種『韻味』啦。」

至於甚少勁歌熱舞的軒仔坦言又唱又跳真的唔簡單,眼見祖兒當日抱恙上陣都沒有影響狀態,自己都不可怠慢,現場一有空檔都會練吓啲舞步,希望唔好拖慢進度,等祖兒快點放工休息,十分貼心。MV中見軒仔跳得有板有眼,問到他有沒有一些跳舞竅門可分享,「正所謂輸人唔輸陣,最緊要擺甫士。」



立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!