掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

胡楓:《流行經典50年》起死回生 胡楓接棒做主持 __,胡楓,

《流行經典50年》繼續做!由薛家燕與黎小田主持的無綫節目《流行經典50年》原定今晚錄製最後一集,但胡楓(修哥)現身突然宣布將接棒主持,讓節目起死回生。 ...


《流行經典50年》繼續做!


由薛家燕與黎小田主持的無綫節目《流行經典50年》原定今晚錄製最後一集,但胡楓(修哥)現身突然宣布將接棒主持,讓節目起死回生。修哥坦言今日才收到通知:「呢個新任務令我好大壓力,最主要原因係家燕做得太好,而我就戰戰兢兢。據我所知,會同陳敏之、鄭俊弘拍擋。未知會做幾多集,同埋會以咩形式,但希望一路做落去。」

問到會否需要他親自邀請嘉賓?他表示:「我諗唔使啩!(碌你張人情卡請契仔契女?)上次開演唱會已經碌爆晒,老實講,搵咗佢哋咁多次都唔好意思!上次張學友都好有心,我預咗佢嚟唔到現場,點知佢喺新加坡用人造衞星,一連兩日隔空畀驚喜,令我非常感動。」

提及祥嫂洪金梅病逝一事,修哥對此表示遺憾:「咁後生就走咗,真係好難過。(平時有冇聯絡?)聯絡就好少,見面都會傾兩句,都唔知佢有病。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!