掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

阿B家輝離港 阿倫遭歌迷聲討:佢離棄咗港人 __,張家輝,譚詠麟,鍾鎮濤,阿B,阿倫,

【打碎黑膠】有阿倫歌迷不滿偶像言論,前晚將所有珍藏黑膠及CD全數銷毀。互聯網圖片
【打碎黑膠】有阿倫歌迷不滿偶像言論,前晚將所有珍藏黑膠及CD全數銷毀。互聯網圖片民陣昨日發起7.1大遊行,多位藝人現身支持;建制派前日在添馬公園舉行「 ...


民陣昨日發起7.1大遊行,多位藝人現身支持;建制派前日在添馬公園舉行「撐警集會」,譚詠麟(阿倫)及鍾鎮濤(阿B)上台撐警,令不少歌迷傷心兼憤怒。有阿倫歌迷昨日帶同珍藏黑膠、CD到維園遊行,丟在草地上隨意讓遊行人士踩爛,歌迷更怒斥:「佢離棄咗香港人!」阿B與同在撐警集會現身的梁家輝,就被讀者「爆相爆片」,指兩人撐警過後,昨早一同離港旅行。

相關新聞:全城熱話

政府無視上月多場示威活動,民怨依然,民陣昨日發起7.1大遊行,葉德嫻、王宗堯及袁彌明等藝人繼續上街。建制派前日在添馬公園舉行「撐警集會」,譚詠麟、鍾鎮濤、梁家輝及回歸前曾擔任警司的陳欣健等也有出席,阿倫與阿B更上台撐警,阿倫指不想涉足政治,但又稱:「再咁落去,香港冇得救,再搞落去冇人管治到香港。」阿B則在台上斥年輕人「九唔搭八」,強調孝順父母及奉公守法是理所當然的事。



阿倫(左)與阿B(右)前日在撐警集會上台發言,引起譁然,不少歌迷隨後更表明以後罷聽兩人的歌。資料圖片 阿倫(左)與阿B(右)前日在撐警集會上台發言,引起譁然,不少歌迷隨後更表明以後罷聽兩人的歌。資料圖片
【棄垃圾桶】阿B歌迷就直接將CD丟進垃圾桶,更指:「嘥晒我啲錢!」互聯網圖片

【棄垃圾桶】

阿B歌迷就直接將CD丟進垃圾桶,更指:「嘥晒我啲錢!」互聯網圖片

「怪錯章小蕙」

阿倫及阿B表態後,隨即引起粉絲憤怨,紛紛在fb洗版鬧爆,揚言要罷聽二人的歌,更有不少歌迷將二人的黑膠或CD拗爛洩憤,有阿B歌迷將偶像CD丟進垃圾桶:「揼咗啲『九唔搭八』嘅唱片落垃圾桶。」還有網民笑稱一直怪錯阿B前妻章小蕙:「我們一直怪錯你!你眼光領先20年!」

相關新聞:李克勤劉愷威歌舞昇平



昨日7.1大遊行,有兩名阿倫的資深歌迷,將家中珍藏的阿倫黑膠碟全部帶去現場,丟在草地上用腳踩爛,現場還有幾位參與遊行人士,都加入齊踩阿倫的黑膠碟。53歲的黃先生表示約10歲便開始聽阿倫及溫拿的歌,前日見到阿倫為撐警站台感到愕然:「我以為見到阿叻(陳百祥)都唔會見到佢,反而阿叻冇出現。我愕然完之後就覺得有冇搞錯,佢嘅名氣,甚至名利,都係土生土長香港人咁多年對佢支持得番嚟,喺𠵱家咁關鍵嘅時候,我覺得佢係離棄咗香港人。」另一位王先生則踩爛阿倫的碟。



【維園踩碟】王先生昨日在維園一邊踩阿倫黑膠,一邊鬧阿倫:「暗地撐係你嘅事,唔好出嚟講,犯眾憎。」

【維園踩碟】

王先生昨日在維園一邊踩阿倫黑膠,一邊鬧阿倫:「暗地撐係你嘅事,唔好出嚟講,犯眾憎。」
不少遊行人士也來加一腳,一齊踩阿倫的黑膠碟。

不少遊行人士也來加一腳,一齊踩阿倫的黑膠碟。

兩家一早離境

阿B雖然被網民鬧爆,但昨日就和老婆范姜、梁家輝及其太太江嘉年,趁假期相約出埠旅行,被讀者張小姐在香港機場捕獲蹤影。張小姐接受《蘋果》電話訪問表示:「朝早7點幾,喺機場禁區見到佢哋兩家人,鍾鎮濤同屋企人上電動車去閘口,梁家輝就去買煙,返嚟再會合屋企人坐機場電動車。」從相片見,阿B與老婆范姜及囡囡離港,梁家輝站在角落等候,問到有沒有人對他們指指點點?張小姐說:「冇,可能時間好早。」



昨日上街的葉德嫻謂不應批評阿倫與阿B:「我哋唔好話人選擇唔啱,每個人都有判斷,唔好搞分化。」她又向記者說:「邊一位鍾意做乜,係佢哋嘅事,我𠵱家就行咗出嚟。每個人都有自由、自己認為啱嘅嘢,我唔批評佢哋。」袁彌明昨日遊行期間接受訪問,提到阿倫和阿B,她說:「佢兩個呢啲所謂前輩,又係我細個嘅偶像,佢哋以前都係出嚟六四遊行,叫李鵬下台,點解會咁樣?佢哋因為上咗神枱,過咗啲完全離地嘅生活,完全唔知民間疾苦,完全唔知呢一代嘅後生仔係點諗,佢哋真係冇資格。」



一向敢言的黃耀明及何韻詩也前日分別公開斥責前輩,明哥在社交網發文,指阿倫口中的「不想談政治」是自欺欺人:「當你踏進這個公園,踏上這個舞台就已經非常政治。」他又反擊阿倫的管治理論說:「法治的社會不單是靠警方維持,警方只是執法機關;警察有過大的權力或濫用權力,香港將會變成一個『警察社會』,然後就變成極權統治,跟法西斯一樣。極度危險!」



前日現身撐警集會的梁家輝,跟阿B兩家人一同離港。讀者提供圖片

前日現身撐警集會的梁家輝,跟阿B兩家人一同離港。讀者提供圖片
阿B前日撐警過後,昨早就與老婆范姜及囡囡出埠去旅行。讀者提供圖片

阿B前日撐警過後,昨早就與老婆范姜及囡囡出埠去旅行。讀者提供圖片
阿B在30年前曾參與《民主歌聲獻中華》,前日卻斥年輕人「九唔搭八」。資料圖片

阿B在30年前曾參與《民主歌聲獻中華》,前日卻斥年輕人「九唔搭八」。資料圖片

何韻詩「懶高尚」

阿詩也在網上撰長文,重提阿倫及阿B在1989年曾高調支持北京學生:「當年冇利益衝突就高調支持北京學生,去跑馬地表現悲壯;過咗30年時勢唔同喇,𠵱家你哋自己屋企有事啊,要你哋支持學生就懶高尚『不談政治』。」



另外,劉美君、任達華、黃依汶等前日也分別在社交網貼文撐警,任達華貼上一張撐警畫作,同樣引來網友批評。

採訪:馬建華、羅慧敏、皓騫

攝影:陳慧安、陳俊強、林賓尼




鍾意就快D Share啦!