掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

祥嫂(洪金梅):鄧兆尊到醫院探祥嫂:佢精神到識鬧我 __,洪金梅,祥嫂,鄧兆尊,

鄧兆尊到醫院探祥嫂。74歲祥嫂(洪金梅)因之前有指在政府醫院的腫瘤科出入,見她神情憔悴,不過近日再傳她已入住私家醫院休養,之前祥嫂透過好友表示今次入院 ...


鄧兆尊到醫院探祥嫂。


74歲祥嫂(洪金梅)因之前有指在政府醫院的腫瘤科出入,見她神情憔悴,不過近日再傳她已入住私家醫院休養,之前祥嫂透過好友表示今次入院是因肺炎及發燒。今日下午4時,兒子鄧兆尊單拖到養和醫院出現,探望母親。問到祥嫂病情,兆尊稱是老人病。對入院及做手術之說?他謂:「佢係少少唔舒服,多痰。(因外傳佢有患癌症?) 如果係我就成日喺度啦。(話一班仔女搵腫瘤科醫生?)佢哋緊張,緊張就自然搵最熟嗰啲醫生,你知阿妹幾多朋友啦。」

問到知不知祥嫂幾時出院,他稱好快,大概一星期左右。至於進食和精神方面,他說:「佢精神呀!淨係叫我嚟睇佢都要我着得四正啲,你話精唔精神呀!」他謂:「最緊要精神鬧到人!(鬧唔鬧到你?)咁係鬧到啦。」他叫大家不用擔心,指祥嫂胃口好犀利,每3、4小時就食一次。 整豉油雞給母親食?他謂:「唔係我整,係阿妹整,我邊有咁叻,你睇佢食到豉油雞仲會有咩病呀咁簡單。」他指入院當然順道做埋身體檢查,醫生就要她休息瞓多點,老人家一入醫院就變得緊張,見到有儀器推入來,又會問,打針時,又會問是甚麼針,他都會叫祥嫂輕鬆點。

講到經此事,母子感情又大增?他謂:「不嬲都冇乜變過,不過就係佢嘅生活方式有佢鍾意嘅嘢,其實我電話冇改過,隨時可以打畀我都得,佢咪打畀我囉。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!