網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月5日 星期一

何健威:林正英御用殭屍仔 拍戲撞邪被迫退出? __,林正英,

咁恐怖?何健威呢個名大家可能唔太熟悉,不過講番佢連續拍過幾部林正英主演嘅殭屍片,當中都係飾演「殭屍仔」一角,相信大家都會有返印象!近年網上流傳雖然何健 ...


咁恐怖?


何健威呢個名大家可能唔太熟悉,不過講番佢連續拍過幾部林正英主演嘅殭屍片,當中都係飾演「殭屍仔」一角,相信大家都會有返印象!近年網上流傳雖然何健威當時爆紅大受歡迎,不過因為拍得太鬼片撞邪,無奈消失於人前,加上連工作人員都冇人知道佢嘅近20年嘅情況,令到傳聞更加撲朔迷離!

呢個謎團去到近期有人喺百度出Po話:「威哥現在依然在我們身邊。」先至解開,何健威接受訪問時表示冇諗過隔咗咁多年仲有人記得佢,當年選擇離開演藝圈,係因為覺得殭屍仔唔可以演得長久,同埋要專注學業,所以先至會突然銷聲匿迹。佢讀完書之後報考消防員,喺近照睇到佢操練出猛男身形,有齊胸肌加六舊腹肌,而且已經成家立室育有兩位兒子,一家四口過住平凡又幸福嘅生活。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!