網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月5日 星期一

【「五虎」雙雄碰頭】苗僑偉重遇華仔傾笑料敍舊 讚古仔即興執生 __,劉德華,古仔,古天樂,苗僑偉,華仔,

攝影:陳慧安、攝錄:廖達燊
苗僑偉讀藝員訓練班入行,80年代他與劉德華、梁朝偉、湯鎮業和黃日華被封為「無綫五虎將」,之後各有發展,但多年來合作,他們建立了友好關係。近日苗僑偉與劉 ...


苗僑偉讀藝員訓練班入行,80年代他與劉德華、梁朝偉、湯鎮業和黃日華被封為「無綫五虎將」,之後各有發展,但多年來合作,他們建立了友好關係。近日苗僑偉與劉德華在電影再度合作,早前三哥為電影宣傳接受訪問,表示老友十幾年沒有合作,今次重聚,大家聚埋一起會「話當年」:「我哋好多嘢講,由40年前開始講起,好長嘅,由廣播道五台山年代吹到而家,主要數緊佢同我都做訓練班,大家讀完出嚟,做過乜嘢,跑龍套做茄哩啡時嗰啲趣事最多,跟住又會傾下星光熠熠時候,我哋嗰陣畀人叫五虎,(喺節目)玩雜耍,其實喺專業玩雜技、雜耍嘅人面前我哋係小毛見大毛、蚊型,以前打吓筋斗,以為好似好勁,跳吓彈床,當時我哋新來後生仔玩呢啲好得意,電視台出了五個0靚仔,畀人講咗係五虎,其實五虎係傳媒畀既。」



識於微時,三哥指每個新人入行都有辛酸的時候,大家一直累積經驗,這是必需經過的時候,是一個必經的階段,新人都會遇到,他指大家以前到片場都一定會遇過好驚慌、慌失失的時候,但他與華仔聚在一起時最多的笑料,反而是他們一起到外地登台的日子:「我同華仔最多笑話就係登台,以前都好多時候一齊去登台,去美國、東南亞等地方,我同佢去登台,唱歌時我會唱錯晒歌詞,都未到(嗰個位)我就唱咗去後面,搞到佢無所適從,好多呢啲趣事。」



除了梁朝偉外,其餘四虎都會經常見面,至少每年見一次,三哥表示很珍惜這些日子,他說:「除咗偉仔少見啲,我哋幾個每年至少會有一餐團年飯食下,過年之前點都會抽個時間大家睇下喺唔喺香港,出嚟食餐飯聚一聚見個面,傾下屋企嘢。」難得見面大家都不會涉及工作或利益,幾個大男人從來都不會鬧交:「搵唔到乜嘢理由要鬧交,我哋平時各有各忙好少見,所以喺埋一齊時就食飯,大家寒暄吓互相問候,點會去到鬧交,冇可能去到呢個題目。」



華仔兩年前外地拍廣告受傷,朋友間都大為緊張,三哥回想當時一班老友也很緊張,向來工作也瞓身做的華仔終於會「錫身」,他說:「好擔心架!佢未返嚟醫時睇到新聞已經好擔心,返到來第一時間去醫院睇佢。你而家唔叫,佢都識得要保重,佢今次受過傷之後都係小心咗,唔單止自己,連其他演員做一啲動作,佢都會關心安全設施。」



今次拍《掃毒2天地對決》,三哥與老友相逢外,他與古天樂亦有很多對手戲,二人其實一早認識。當年三哥仍有經營眼鏡生意時,曾找古仔做其中一個品牌眼鏡的代言人,今次在戲中才首次跟古仔合作,三哥謂古仔臨場時有很多即興想法,令角色更立體生動:「古仔會有自己嘢加落去,有場我要保護佢去慈善機構,本來佢要拎定一元出來捐錢,我嘅伙記話你使唔使咁寸,佢就加咗話嫌少呀?原來佢一早安排手下袋多一毫子,嫌少就大多一毫子,一元之餘多一毫子仲叫人開單,呢啲佢喺現場諗,佢有好多呢啲即興嘢,盡量將戲劇帶一啲幽默,令觀眾覺得佢衰之餘又幾幽默,觀眾睇落會有啲輕鬆,令個角色更深刻。」三哥謙稱今次跟兩位影帝合作獲益良多,可以從中偷師。



以往在劇集中見到的苗僑偉,經常都在古裝劇中扮演風流倜儻的大俠,楚留香便令人留下深刻的印象,不過演時裝劇的時候,《學警雄心》、《學警出更》、《刑警》等等,很多時候做一名警察:「我唔介意做差人角色,導演覺得我做差人似就冇所謂,每個故仔差人都好多種性格,有唔同嘅背景,劇本畀你係咩樣嘅警察就做乜,導演想我做警察我就唔介意。當然收到劇本第一句一定都係話『又係警察』,我將會有其他劇本都係做警察嘅,舊年喺日本拍咗一套戲,又係做警察,做日本刑警,做咗好多警察,但今次遭遇都唔同。」



作為演員,三哥安守本份,只要劇本適合,角色討好,他便不會介意接拍,而他沒有多想過要做什麼角色,他說:「冇諗咁多,導演想我做乜就做,試下唔同角色梗係想,但都要睇出品商、導演覺得我適唔適合。我都有做其他嘅角色,好似早排重播嘅《好心作怪》,個角色都幾得意。」



採訪:王連連

場地提供:香港九龍貝爾特酒店



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



攝影:陳慧安、攝錄:廖達燊  苗僑偉與劉德華同樣都是「無綫五虎將」,三哥指當時的表演都是小毛見大毛。 苗僑偉與劉德華同樣都是「無綫五虎將」,三哥指當時的表演都是小毛見大毛。
 除了梁朝偉外,其餘四虎都會經常見面,至少都會食一餐團年飯。

除了梁朝偉外,其餘四虎都會經常見面,至少都會食一餐團年飯。
 三哥不介意經常演警察,但有時收到劇本,第一句一定都係話「又係警察」。

三哥不介意經常演警察,但有時收到劇本,第一句一定都係話「又係警察」。
三哥與華仔在戲內難免有嘈交場面,但私下五虎見面都不會鬧交。(劇照)

三哥與華仔在戲內難免有嘈交場面,但私下五虎見面都不會鬧交。(劇照)
講起華仔曾墮馬受傷,三哥指現時不用提,對方也會事事小心。(劇照)

講起華仔曾墮馬受傷,三哥指現時不用提,對方也會事事小心。(劇照)

鍾意就快D Share啦!