掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

蕭正楠:被吸落街險跌死 蕭正楠靠外公大喝破咒 __,蕭正楠,

阿蕭呢個經歷都好恐怖~蕭正楠主演的熱播劇涉及靈異傳說,自問大膽的他自爆「撞鬼」經歷,又透露年幼時差點喪命,幸得外公大喝一聲「破咒」!阿蕭與林夏薇等主演 ...


阿蕭呢個經歷都好恐怖~


蕭正楠主演的熱播劇涉及靈異傳說,自問大膽的他自爆「撞鬼」經歷,又透露年幼時差點喪命,幸得外公大喝一聲「破咒」!

阿蕭與林夏薇等主演的《十二傳說》播出後口碑不俗,劇集以香港家喻戶曉的靈異故事作題材,身為男主角的他自爆已非首次有「奇異經歷」:「以前拍電影不時遇到,最記得多年前去泰國一個荒廢咗嘅遊樂場拍《咒樂園》,日間已經覺得好陰寒,後嚟仲要拍一場被活埋嘅戲,劇組挖咗個8呎深嘅窿叫我跳落去,最尾仲要閉氣被泥土遮面,但導演係劉偉強,我梗係要死撐」

瞓棺材難頂氣味

有次到浙江鄉村拍電影《血風箏》,更是向高難度挑戰!他說:「村民嘅祖屋分兩層,上層係擺放棺木用嘅,先人就『住』喺度,到咁上下時間先移往金塔。點知我去開工時,工作人員叫我瞓落副棺度,嗰下我真係唔得喇!(有味?)唔係正常嘅氣味囉!」

阿蕭自言本身有「感應」,但未試過目睹靈異物:「最多試過喺酒店好攰時聽到電視聲,我就同『佢』講可唔可以幫手靜一靜,跟住起身關咗部電視,仲可以一覺瞓到天光,可能真係好攰啩!(本身好大膽?)呢樣嘢應該遺傳我爸爸,但當年睇完《見鬼》搭𨋢都有啲驚。我覺得『大家』共用空間,唔好侵犯對方就可以。(有冇試過好驚險嘅遭遇?)大約4、5歲嗰陣,我去咗公公喺荃灣嘅天台木屋,突然眼前有樣嘢好吸引,但睇極都唔清楚,所以我愈行愈前,差啲行出石壆,公公用潮州話喝停咗我,避咗次意外,如果唔係未必有今日喇!」

捐窿捐罅有收穫

他又指今次拍劇有「意外收穫」﹕「好多香港地方平日冇乜機會深入了解,好似新娘潭,行到好入先知原來有個咁靚嘅瀑布,不過入咗去好難行番出嚟,我哋就喺嗰度拍嘢、食飯,做晒嘢先離開,難為工作人員仲要托啲重型拍攝機器,好辛苦!」

服飾:agnes b.、AIGLE

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!