掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

陳國峰:囝囝搭飛機冇扭計 陳國峰遊泰國騷肌浸浴 __,陳國峰,

自從小朋友出世之後所有嘢都變晒~藝人陳國峰(Penny)與圈外太太黃思雅育有一歲囝囝陳梓燐,作為新手爸爸的他,早前首度帶小朋友出國旅遊,一家三口飛到泰 ...


自從小朋友出世之後所有嘢都變晒~


藝人陳國峰(Penny)與圈外太太黃思雅育有一歲囝囝陳梓燐,作為新手爸爸的他,早前首度帶小朋友出國旅遊,一家三口飛到泰國布吉度假。Penny此行全程化身「陪玩」,所有行程都為囝囝度身訂造:「以前我哋旅行都有好多節目,不過做咗爸爸就好唔同,冇乜點自己玩,主要都係睇住梓燐,陪佢游水。原來帶小朋友去旅行真係好攰,但就好開心同好值得。(囝囝有冇扭計?)去之前都好驚,但佢無論搭飛機定住酒店都好乖,完全冇喊。」

而Penny亦趁機赤膊大晒爆肌身材,又透露最難忘一家人在浴缸浸浴:「香港環境比較細,未試過成家人一齊浸浴,一邊浸一邊傾偈,感覺好溫馨!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!