掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

【我的置業故事】「長實粉絲」沙士194萬買凱帆軒換到2,300萬愛炫美 __,

「如果沙士有買樓就發達啦!」這句飄流網絡世界多年的葡萄友心聲,在現實世界大有人在。由打工仔變老闆的趙生,不單止沙士買樓賺人生第一桶金,還在08年海嘯後 ...


「如果沙士有買樓就發達啦!」這句飄流網絡世界多年的葡萄友心聲,在現實世界大有人在。由打工仔變老闆的趙生,不單止沙士買樓賺人生第一桶金,還在08年海嘯後買樓賺多次,16年來由單身漢變多仔公,2房竇口變4房豪宅,自言不是樓市專家。

相關新聞:【我的置業故事】二千萬樓畀一半首期 80後陳太:投資賺番嚟,冇得教!



趙太說,一路走來純粹抱住買樓自住的需要,「一諗住炒樓就危險」,食正樓市狂升浪潮,今天換樓換到近2,300萬長實荃灣海之戀‧愛炫美4房海景單位,感恩地說:「上天眷顧。」



趙生說人生買的第一層樓是長實大角嘴凱帆軒,「當時2003年年尾,樓市跌到最低位咁滯」,都驚低處未算處,但打算結婚,計劃2004年入伙就決定買。「當時樓市好靜,售樓處無人,個個戴口罩。其實2003年尾市況好返啲,但樓市已跌到好慘。」趙太補充:「唔係專登揀嗰嗰時間,咁啱需要嘅,當時有銀行朋友話唔適合買住,我哋諗住自住就無所謂囉。」

相關新聞:【我的置業故事】沽深圳樓賺兩球返港買樓 港人:大灣區非遍地黃金



當年凱帆軒實用呎價5,000多元,部份實用429方呎的兩房單位成交價更不用200萬元,趙生最終以約194萬元買入一個實用450方呎的兩房單位,「當時按揭可以借9成半,銀行借7成,發展商借2成半,無壓測,買樓好簡單,銀行同發展商借晒畀你,首期5%即約10萬元。」他記得當時和趙太月入共逾2萬元。



「當時二按是簽約2年後先供第1期,未開始供二按,已經賣咗層樓。因為自己想出來做生意,層樓賺咗百零萬,筆數都好犀利,算係第一桶金。如果而家睇返,真係用好彩來形容,而家無得擁有呢啲機會,你唔會話拎10萬元出來買樓,然後砰一聲升到百幾萬。」



賣掉凱帆軒,趙生帶老婆跟父母住,趙太說賣樓捨不得,但老公決定創業要「盲撐」。趙生坦言,做生意好似買大細,咁當時一定好有信心,太太工作穩定成為他的後盾。身旁趙太補充:「最緊要自己需要,樓市升又好跌又好,總之自己住,供得起,咁就無問題。」



2008年金融海嘯後,趙生經營的生意算不俗,抽資金入市買樓,以約200萬元買入葵涌浩景臺一個2房單位,「始終係香港有嚿磚頭會安心啲」。換言之,趙生在03年及08年兩大低位入市,「因為唔係低位,根本拎唔到錢出來。如果而家高位,我去開始,開始唔到啲咩,啱唔啱先。始終睇餸食飯,一定低位先入到市,如果唔係,我唔夠資金。件事係好smooth,唔會突然其中一位起身,然後話買樓囉。大家都知道唔係咁,係一路睇住盤數,盤數去決定。」



隨住仔女陸續出世,2房換3房,3房換4房,由浩景臺換荃灣汀九翠景臺,2012年換荃灣昇柏山,都是長實樓,但趙氏一家沒住過,因為屋企人口眾多,且為方便返工,就租住土瓜灣翔龍灣4房單位,昇柏山就放租盡量套戥。兩年前,趙太稱:「我哋想住返屬於自己嘅屋,可以自己佈置。租樓你唔捨得花錢落去,好似幫人裝修。」以前住過翠景臺,見識過荃灣西海景,就去入飛抽荃灣海之戀‧愛炫美,可惜抽不到,但趙生死心不息,他索性walk-in入售樓處買貨尾,「當時賣咗一大浸後,得返幾個單位,我自己行入售樓處,自己篤㗎。係貴啲,但唔係差好遠,無辦法,抽唔到。當然原本諗住越平越好,但我唔介意賣剩,你買到時候,你唔會介意,始終心儀屋苑,交通方便,已經值回票價,呢度無乜特別挑剔嘅地方。」



最終他以近2,300萬元買入一個實用1,162方呎的4房單位,笑言自己是「長實粉絲」,事關買過3層新樓都出自長實,「始終其他樓盤呎價貴啲,見到都知道唔夠實力買」,他利申:「我無同長實有任何生意往來,無幫佢賣廣告㗎。」



冷氣機喉吊吊揈 明哥懷疑吊船撞甩

資深驗樓師賴達明驗收趙生單位,客廳地腳線多處鬆脫令修口裂開、油漆多處沙眼、不平滑及難以解決的收水裂紋。轉入客廁打開浴室櫃板,沙石未清猶自可,滿佈蜘蛛網就難收貨,始終是全部樓盤。推吓全屋幾度門,就連業主都覺得閂門不暢順。明哥認為,裝門手工問題,見到門鎖脷去不到鎖窿,每每須用力推多一下才能閂門。



最大問題是主人房套廁發現,所漏之水就不是企缸洗手盆等喉管。推開氣窗,驚現一條由單位伸出來白色喉管吊吊揈,且有水滴出,相信駁入主喉較位甩掉。明哥伸手觸摸,說水是涼,從喉管走出位置及水溫而言,理應是單位冷氣機去水喉。明哥相信,不排除工人坐吊船進行外牆維修時撞甩條喉。總結,單位來去水、門及浴室用具扣分最多,不過由於單位面積大,總分仍獲82分。



長實發言人回應,上述單位已收到樓宇接收核對表格,除玻璃項目需等候物料運抵才可更換外,其餘項目承建商已全部執修完工。



記者:陳家雄



影片:

採訪:陳家雄、張嘉鎣

編撰、旁白:張嘉鎣

攝影:梁煒傑

剪接、後期:Su

編審:楊智佳





資深驗樓師賴達明驗收趙生趙太的愛炫美4房單位,發現主人房外牆冷氣機去水喉未有駁好。 資深驗樓師賴達明驗收趙生趙太的愛炫美4房單位,發現主人房外牆冷氣機去水喉未有駁好。
冷氣機去水喉不停滴水。

冷氣機去水喉不停滴水。
客廁洗手盆櫃底有蜘蛛網。

客廁洗手盆櫃底有蜘蛛網。
趙生趙太由沙士194萬買凱帆軒換到2,300萬愛炫美

趙生趙太由沙士194萬買凱帆軒換到2,300萬愛炫美




鍾意就快D Share啦!