網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月17日 星期二

港呢啲:睇見都心驚!港女趁塞車衝路 網民︰人生差3秒唔同晒 __,港女,

車都唔睇!要快唔要命?近日尖沙咀有女途人闖紅燈,秒速橫過馬路,險被來車撞倒,嚇得多名目擊途人目瞪口呆。片段被上傳至Facebook群組「馬路的事討論區 ...


車都唔睇!


要快唔要命?近日尖沙咀有女途人闖紅燈,秒速橫過馬路,險被來車撞倒,嚇得多名目擊途人目瞪口呆。


片段被上傳至Facebook群組「馬路的事討論區」,可見星期一(16日)下午6時15分,在柯士甸道近賽馬會對開的馬路右線車流緩慢,多輛汽車動彈不得,惟左線則未受影響。


有一名女子疑趁塞車衝紅燈,從車罅中橫過馬路。其時有司機沿左線直駛而至,嚇得立時煞車,幸當時車速不快,及時煞停。目擊過程的途人亦大嚇一跳,用手掩住嘴巴及胸口,看着女子飛奔而去。


不少網民亦大呼受驚︰「睇見個心都離一離」、「成個命運快多3秒,你同佢嘅人生都唔同晒」、「呢啲人真係唔受過教訓都唔識死」。
---------------
《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!