網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月17日 星期二

陳家樂:拍劇撻着!陳家樂陳瀅傳豪宅同居試婚 __,陳家樂,陳瀅,

有好消息就要同大家分享呀!現年29歲的「宅男女神」陳瀅(Jeannie)Dry咗好耐,今日有傳秘密撻着現年32歲陳家樂,兩人去年因合作無綫劇集《廉政行 ...


有好消息就要同大家分享呀!


現年29歲的「宅男女神」陳瀅(Jeannie)Dry咗好耐,今日有傳秘密撻着現年32歲陳家樂,兩人去年因合作無綫劇集《廉政行動2019》而認識,隨後被發現於中環撐枱腳,及後更有傳二人蜜遊日本過除夕元旦。


據知,兩人已經進入同居試婚的階段,陳瀅早前退租自己所租住的單位,改轉租較大的單位與家樂同居,而陳瀅閒時都會喺愛巢煮番兩咪餵飽家樂,過住夫妻生活。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!