網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月17日 星期二

梁朝偉:梁朝偉有美相伴 護送返酒店 __,梁朝偉,

原來係助手!近日於上海工作的影帝梁朝偉,被拍得與一名長髮混血索女及其他朋友,在一間港式火鍋店醫肚。全黑打扮的他,由混血索女陪伴離開,全程有講有笑,有指 ...


原來係助手!


近日於上海工作的影帝梁朝偉,被拍得與一名長髮混血索女及其他朋友,在一間港式火鍋店醫肚。全黑打扮的他,由混血索女陪伴離開,全程有講有笑,有指女方邊行邊攬梁朝偉的腰不放,之後梁朝偉拿出手機細看,才一齊車離開,直駛一間五星級酒店。有消息指混血靚女是梁朝偉的助手,當晚是工作後飯局,她送梁朝偉返酒店。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!